Tilinpäätöksen tulkinta ja tunnuslukuanalyysi (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tilinpäätöksen tulkinta ja tunnuslukuanalyysi (1 pv)

14.12.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 30 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus , Verkkokoulutukset

Tilinpäätöksen tulkinta ja tunnuslukuanalyysi -koulutuksessa saat tarvittavat työkalut tilinpäätöksen ja siitä johdettavien tunnuslukujen tulkitsemiseen. Päivän aikana sisäistät myös, miten taloushallinto voi tukea yrityksen kehittymistä.

Valmennuksen jälkeen:

• Osaat lukea tilinpäätöstä ja hallitset tilinpäätöksen laatimisen perusteet.
• Osaat laatia tunnuslukuihin perustuvia analyysejä päätöksenteon tueksi
• Ymmärrät numeroiden ja liiketoiminnan välisen yhteyden.
Asiantuntija:
KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!

Saat  ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

9.15 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.30 Tilinpäätöksen tulkinta ja tunnuslukuanalyysi

• Oikea ja riittävä kuva tuloksesta ja taloudellisesta asemast

• Tuloslaskelman ja taseen eri erien ymmärtäminen ja tulkinta sekä jaksotuksien vaikutukset tulokseen ja taseeseen

• Tuloslaskelmasta ja taseesta johdettavat keskeiset tunnusluvut ja niiden tulkinta (kannattavuus, vakavaraisuus ja maksuvalmius

• Eri tunnuslukujen heikkoudet ja vahvuudet

• Oman pääoman riittävyys ja velkaisuusaste omaisuuserin käyvillä arvoilla arvioitun

• Liitetietojen hyödyntäminen

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:

Kahvit klo 9.15, 10.45 ja 14.15, lounas klo 12.00–12.30

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, Helsinki

14.12.2020 klo 9.15 – 16.00

Jäsenetuhinta 495 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 695 euroa /hlö + alv 24 %.

Hintaan sisältyy koulutus, materiaalit ja tarjoilu

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.