Tilinpäätös- ja veropäivä (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tilinpäätös- ja veropäivä (1 pv)

25.11.2021, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 7 lokakuun, 2021 Sampo Korppoo

Lakitieto , Taloushallinto ja verotus

Vuosittainen taloushallinnon ammattilaisten ajankohtaistapahtuma Tilinpäätös- ja veropäivä kokoaa keskeiset lakimuutokset ja -uudistukset sekä muut tilinpäätös- ja veroasiat tiiviiksi käytännönläheiseksi päiväksi.

Ohjelmassa
• Vuoden 2022 talousnäkymät
• Uudistuva verolainsäädäntö
• Yrityksiä ja niiden omistajia koskeva uusi oikeuskäytäntö
• Tilinpäätös 2021

Asiantuntijat:
KTM, veroasiantuntija Emmiliina Kujanpää, Keskuskauppakamari
Toimitusjohtaja, KTT Aki Kangasharju, ETLA
Kirjanpidon asiantuntija Teija Kerbs, Helsingin seudun kauppakamari
Veroasiantuntija Jukka Koivumäki, Helsingin seudun kauppakamari

Saatavana myös striiminä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.
Tilaisuus lähetetään suorana ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.

Koulutus sisältyy Striimit 12 kk -kausikorttiin.Henkilökohtaisella Striimit 12kk -kausikortilla voit vuoden aikana osallistua lähes kaikkiin Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutuksiin, joiden kesto on enintään yksi päivä. Saat siis jopa 150 etäkoulutusta kiinteällä vuosimaksulla. Kausikortin käyttäjänä hyödyt todella paljon.

8.45 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

9.00 Avauspuheenvuoro

9.15 Vuoden 2022 talousnäkymät
Toimitusjohtaja, KTT Aki Kangasharju, ETLA

10.15 Kahvitauko

10.30 Uudistuva verolainsäädäntö
Veroasiantuntija Emmiliina Kujanpää, Keskuskauppakamari

12.00–12.45 Lounas

12.45 Yrityksiä ja niiden omistajia koskeva uusi oikeuskäytäntö
Veroasiantuntija Emmiliina Kujanpää, Keskuskauppakamari

14.00 Kahvitauko

14.15 Tilinpäätös 2021
Kirjanpidon asiantuntija Teija Kerbs, Helsingin seudun kauppakamari

15.45 Tilaisuuden päätössanat

Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.00, lounas klo 12.00–12.45

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

25.11.2021

Jäsenetuhinta 550 euroa + alv 24% / hlö
Normaalihinta 750 euroa + alv 24% / hlö

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Striimit 12 kk -kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan lähes kaikkiin Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutuksiin, joiden kesto on enintään yksi päivä. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.