Tilinpäättäjän ajankohtaispäivä (1 pv)
Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Tilinpäättäjän ajankohtaispäivä (1 pv)

29.11.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 22 syyskuun, 2016 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Hae ajankohtaisin tieto tilinpäätöksen laatimisen tueksi! Tilinpäättäjän ajankohtaispäivässä käsittelyssä ovat mm. tilinpäätökseen vaikuttavat lainsäädäntömuutokset, KILAn uusimmat ohjeet ja ratkaisut sekä tärkeät verotukseen liittyvät näkökulmat.

Asiantuntija:
Kouluttajana on KTL, KLT Risto Walden, joka toimii verotuksen ja laskentatoimen asiantuntijana Bilanssi Oy:ssä. Hän on aiemmin työskennellyt Helsingin kauppakorkeakoulun laskentatoimen laitoksella ja Verohallinnossa. Ristolla on laaja ja pitkä kokemus kirjanpidon ja verotuksen kouluttajana ja kirjailijana.

OHJELMA klo 9–16.00

• Uuden kirjanpitolain soveltaminen käytännössä
• Osakeyhtiölain muutosten soveltaminen käytännössä
• Kirjanpitolautakunnan lausunnot ja yleisohjeet
• Verolakien muutokset
• Verotusmenettelylain muutokset
• Tuoreimmat vero-oikeustapaukset
• Tilinpäätöksen kriittiset osa-alueet; arvostus- ja jaksotuskysymykset

Osallistujien kommentteja Risto Waldenin aiemmista koulutuksista:
”Kouluttaja oli huippu. Hänen koulutustapansa sai kiinnostuksen pysymään koko päivän ajan.”

”Kouluttaja on ilmiö itsessään ja innosti mukaan haastamaan käsiteltävänä olevaa aihetta.”

”Huippukouluttaja. Käytännönläheinen ja humoristinen tapa esittää.”

Radisson Blu Royal Hotel (Runeberginkatu 2), Helsinki

Aika:
29.11.2016, kello 9–16.00

Koulutuspäivän hinta on 530 eur + alv 24 %. Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.