Toimintajärjestelmän sisäinen auditointi (2 pv)
Bureau Veritas järjestää nyt koulutuksen:

Toimintajärjestelmän sisäinen auditointi (2 pv)

1 290 euroa /hlö + alv 24 %

14.-15.12.2022, Original Sokos Hotel Tripla, Helsinki Fredikanterassi 1 B, Helsinki 19 lokakuun, 2022 Sampo Korppoo

ISO-standardit , Työilmapiiri , Ympäristö

Bureau Veritaksen Toimintajärjestelmän sisäinen auditointi -koulutus on käytännönläheinen kaksipäiväinen aloittelevan auditoijan peruskoulutus. Koulutus käydään ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 ja ISO 45001:2018 ehdottamien vaatimusten mukaisesti ja siinä käsitellään laatu-, ympäristö- ja työturvallisuusjärjestelmät (ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001). Kurssi antaa valmiudet sisäisen auditoinnin läpivientiin ISO 9001, ISO 14001 ja ISO 45001 (ent. OHSAS 18001) standardien mukaisesti.

Koulutuksen ensimmäisenä päivänä käydään vauhdikkaasti läpi standardien vaatimukset rinnakkain. Toisena päivänä paneudutaan sisäiseen auditointiin ja tutustutaan auditoinnin suunnitteluun-, toteutukseen ja raportointiin erilaisten harjoitusten avulla.

Koulutus sopii sisäisille arvioijille tai sellaisiksi aikoville, laatupäälliköille, sekä muille laatu/ympäristö/TTT-järjestelmien kanssa tekemisissä oleville henkilöille.

Kouluttaja:
Hanna Manninen
, johtava arvioija, kouluttaja, Bureau Veritas Certification

Hannalla on yli 20 vuoden kokemus elintarvike- ja prosessiteollisuuden laadunhallinnasta ja tuotekehityksestä niin B-to-B kuin B-to-C sektoreilla. Auditoijana pääpaino on elintarvike-turvallisuusjärjestelmien auditoinneissa. Kouluttajana Hanna toivoo innostavansa yrityksiä käyttämään toimintajärjestelmästandardeja elävänä työkaluna toiminnan hallitsemiseen ja kehittämiseen.

1. koulutuspäivä, klo 9.00-17.00:

• Koulutuksen tavoitteet, ohjelma ja esittelyt
• Laadunhallintaperiaatteet
• ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 vaatimukset ja soveltaminen käytäntöön
• Ryhmätyö: lyhyt katselmus standardeihin
• Keskustelu, yhteenveto ja koulutuspäivän päätös

2. koulutuspäivä, klo 9.00-16.30:

• Auditoija, auditoinnin suunnittelu ja toteuttaminen
• Auditointihavaintojen raportointi
• Poikkeamaharjoitus
• Case –harjoitus
• Koulutuspäivän päätös ja koulutuksen yhteenveto

Original Sokos Hotel Tripla, Fredikanterassi 1 B, 00520 Helsinki

14.-15.12.2022

1 290 euroa

Tilaisuuksiimme osallistumisen peruutus on mahdollista veloituksetta viimeistään 14 päivää ennen tilaisuuden alkua ja tuon jälkeen tehtävistä peruutuksista veloitamme 50 % tilaisuuden osallistumismaksusta. Paikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, mikäli ilmoittautunut itse estyy osallistumasta. Varaamme oikeuden perua tilaisuuden alhaisen osallistujamäärän vuoksi viimeistään 7 päivää ennen tilaisuuden alkamista, jolloin jo ilmoittautuneille ei aiheudu kuluja.