Toimittaja-auditointi (2 pv)
Bureau Veritas järjestää nyt koulutuksen:

Toimittaja-auditointi (2 pv)

19.-20.05.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 15 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus , Liiketoiminnan kehittäminen

Toimittajiin kohdistuvien laatuvaatimusten tiukentuminen, globalisaatio ja ulkoistaminen, erilaiset skandaalit sekä prosessien optimointi ovat johtaneet siihen, että toimittajaprosessien auditointiin keskitytään entistä enemmän.

Bureau Veritaksen Toimittaja-auditointi -koulutuksessa käsitellään uuden toimittajan hyväksyntää, toimittajan suorituskyvyn seurantaa ja yhteistyön kehittämistä toimittajan kanssa.

Kulutus on suunniteltu henkilöille, jotka tekevät toimittaja-auditointeja: ostajille, laadusta vastaaville henkilöille, tuotantoinsinööreille ja kaikille säännöllisesti toimittajiinsa yhteydessä oleviin henkilöihin.

Kouluttaja:
Jarno Ikonen
, johtava arvioija, kouluttaja, Bureau Veritas Certification

Jarnolla on yli 12 vuoden kokemus kansainvälisessä FMCG sektorissa niin myynnin ja markkinoinnin kuin elintarvikkeiden valmistuksen parissa. Hän on työskennellyt useissa eri tehtävissä aina asiantuntijasta johtotehtäviin hyvinkin erilaisissa vastuissa. Kouluttajana Jarno haluaa hyödyntää monipuolista kokemustaan kansainvälisessä ympäristössä omien kokemusten kautta sekä kannustaa yrityksiä erilaisten johtamisjärjestelmien hallintaan ja kehittämiseen.

Koulutuspäivän ohjelma, 1. koulutuspäivä, klo 9.00-17.00:

• Koulutuksen tavoitteet, ohjelma ja esittelyt
• Toimittaja-auditoinnin periaatteet, laadunhallinan vaatimukset ja hankintaprosessi
• Toimittajanhallintaprosessi ja –kehittäminen sekä uudet toimittajat
• Ryhmätyö
• Keskustelu, yhteenveto ja koulutuspäivän päätös

Koulutuspäivän ohjelma, 2. koulutuspäivä, klo 9.00-16.30:

• Toimittaja-auditoinnin laajuuden määrittäminen
• Toimittaja-auditointi, suunnittelu, toteutus ja raportointi sekä seuranta
• Sisäisen auditoinnin suunnittelu, toteutus ja raportointi
• Ryhmätyö
• Koulutuspäivän päätös ja koulutuksen yhteenveto

Etäkoulutus (Microsoft Teams)

19.-20.05.2021

1 290 euroa

Tilaisuuksiimme osallistumisen peruutus on mahdollista veloituksetta viimeistään 14 päivää ennen tilaisuuden alkua ja tuon jälkeen tehtävistä peruutuksista veloitamme 50 % tilaisuuden osallistumismaksusta. Paikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle, mikäli ilmoittautunut itse estyy osallistumasta. Varaamme oikeuden perua tilaisuuden alhaisen osallistujamäärän vuoksi viimeistään 7 päivää ennen tilaisuuden alkamista, jolloin jo ilmoittautuneille ei aiheudu kuluja.