Toimiva johtamis- ja toimintajärjestelmä (1 pv)
Quality Knowhow Karjalainen järjestää nyt koulutuksen:

Toimiva johtamis- ja toimintajärjestelmä (1 pv)

10.06.2020, Break Sokos Hotel Flamingo, Vantaa Tasetie 8, Vantaa 3 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Toiminnan kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Kouluttajalla räväkkä ja raikas ote. Plussaa siitä!”

• "Opetus ja ulosanti selkeää; hyvät esimerkit!"

Tule kuulemaan, minkälainen on hyvä toimintajärjestelmä, joka täyttää myös standardien vaatimukset.

Miksi enää tuskailla laatu-, ympäristö-, TTT- tai muiden hallintajärjestelmien kanssa, jota kukaan ei käytä? Miksi johtamisjärjestelmät eivät ole työkaluja jokaisesta arkirutiinista johtamiseen?

Päivän aikana käydään läpi käsitteitä sekä toimintajärjestelmää rakentamisesta aina sen kehittämiseen käytännön esimerkkein. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta laatu- tai muiden johtamisjärjestelmistä.

Kouluttaja:
    ETM, MQ Elina Mäkinen, Business Excellence Finland Oy

08:30 Ilmoittautuminen ja kahvi

09:00 Avaus, esittely ja ohjelma
    – Mikä on toimintajärjestelmä
    – Miksi toimintajärjestelmä
    – Tämän päivän toimintajärjestelmä

12:00 lounas
    – Tämän päivän toimintajärjestelmä jatkuu

14:30 Kahvi
    – Järjestelmän rakentaminen ja kehittäminen
    – Keskustelu, opit ja oivallukset

16:00 Päivän päätös

Sokos Hotel Flamingo, Tasetie 8, 01510 Vantaa

keskiviikko 10.06.2020
    – hintaan sisältyvät lounas- ja kahvitarjoilut sekä koulutusaineisto.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumisen voit tehdä sähköpostitse. Ilmoittaessasi useampia henkilöitä samasta organisaatiosta, voit lisätä muut henkilöt lisätietoihin. Muistathan myös ilmoittaa mahdollisesta eritysruokavaliostasi ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.