Toimiva johtamis- / toimintajärjestelmä (1 pv)
Quality Knowhow Karjalainen järjestää nyt koulutuksen:

Toimiva johtamis- / toimintajärjestelmä (1 pv)

21.04.2021, Sibeliustalo, Lahti Ankkurikatu 7, Lahti 31 maaliskuun, 2021 Sampo Korppoo

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Kouluttajalla räväkkä ja raikas ote. Plussaa siitä!”

• "Opetus ja ulosanti selkeää; hyvät esimerkit!"

Tule kuulemaan, minkälainen on hyvä toimintajärjestelmä, joka täyttää myös standardien vaatimukset.

Miksi enää tuskailla laatu-, ympäristö-, TTT- tai muiden hallintajärjestelmien kanssa, jota kukaan ei käytä? Miksi johtamisjärjestelmät eivät ole työkaluja jokaisesta arkirutiinista johtamiseen?

Päivän aikana käydään läpi käsitteitä sekä toimintajärjestelmää rakentamisesta aina sen kehittämiseen käytännön esimerkkein. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta laatu- tai muiden johtamisjärjestelmistä.

Valitse itsellesi sopivin toteutustapa
    Koulutuksen voi käydä lähiopetuksena, etänä tai hybridinä valiten itselle sopivimman osallistumistavan. Striimaamme koulutuspäivän osallistujille, jotka eivät pääse lähipäivään.

Kouluttaja:
    ETM, MQ Elina Mäkinen
    , Business Excellence Finland Oy

08:30 Ilmoittautuminen ja kahvi

09:00 Avaus, esittely ja ohjelma
    – Mikä on toimintajärjestelmä
    – Miksi toimintajärjestelmä
    – Tämän päivän toimintajärjestelmä

12:00 lounas
    – Tämän päivän toimintajärjestelmä jatkuu

14:30 Kahvi
    – Järjestelmän rakentaminen ja kehittäminen
    – Keskustelu, opit ja oivallukset

16:00 Päivän päätös

Sibeliustalo, Ankkurikatu 7, 15140 Lahti, tai etäosallistuminen

keskiviikko 21.04.2021

/hlö + alv 24 %. Hintaan sisältyvät lounas- ja kahvitarjoilut sekä koulutusaineisto.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Peruutus on ilmoitettava viimeistään viikkoa ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.