Toimiva johtamis- / toimintajärjestelmä (1 pv)
Quality Knowhow Karjalainen järjestää nyt koulutuksen:

Toimiva johtamis- / toimintajärjestelmä (1 pv)

18.10.2022, Sibeliustalo, Lahti Ankkurikatu 7, Lahti 9 syyskuun, 2022 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus , Toiminnan kehittäminen , Ympäristö

Miksi enää tuskailla laatu-, ympäristö-, TTT- tai muiden hallintajärjestelmien kanssa, jota kukaan ei käytä? Miksi johtamisjärjestelmät eivät ole työkaluja jokaisesta arkirutiinista johtamiseen? Tule kuulemaan, minkälainen on hyvä toimintajärjestelmä, joka täyttää myös standardien vaatimukset.

Päivässä puhutaan integroidusta järjestelmästä: mikä se on, mikä sen tarkoitus on, miten se kannattaa rakentaa, minkälaisia toteutuksia nykypäivänä käytetään sekä miten toimintajärjestelmää kannattaa kehittää yleisellä tasolla. Sisältö on suunnattu erityisesti sellaiselle organisaatiolle, joilla ei ole käsitystä mitä pitäisi tällaisessa johtamisjärjestelmässä olla.

Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta laatu- tai muiden johtamisjärjestelmistä.

Tule kuulemaan, minkälainen on hyvä toimintajärjestelmä, joka täyttää myös standardien vaatimukset!

Lisätietoa

Johtamis- ja toimintajärjestelmä tutuksi
Koulutuspäivän aikana käydään läpi käsitteitä sekä toimintajärjestelmää rakentamisesta aina sen kehittämiseen käytännön esimerkein. Sisältö on suunnattu erityisesti sellaiselle organisaatiolle, joilla ei ole käsitystä mitä pitäisi tällaisessa johtamisjärjestelmässä olla.

Kenelle koulutus soveltuu
Kurssi soveltuu kaikille johtamis- ja toimintajärjestelmistä kiinnostuneille ja niitä työssään tarvitsevalle. Päivä on pyritty rakentamaan niin, että vasta-alkaja saa ymmärryksen toimintajärjestelmistä ja kokeneempi puolestaan saa mukaansa uusia ideoita oman organisaation johtamis- ja toimintajärjestelmän kehittämiseen.

Aikaisempaa kokemusta ei vaadita
Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta laatu- tai muista johtamisjärjestelmistä.

Monimuotoinen osallistumistapa
Valitse itsellesi sopivin toteutustapa. Koulutuksen voi käydä lähiopetuksena, etänä tai hybridinä. Postitamme koulutusmateriaalit sekä striimaamme koulutuspäivät osallistujille, jotka osallistuvat etänä.

Elämyksellinen koulutuspaikka
Koulutus järjestetään ainutlaatuisissa kokouspuitteissa Sibeliustalossa, Vesijärven rantamaisemissa.

Laadukkaat tarjoilut
Food & Events huolehtii nautinnollisista lähikoulutuspäivän tarjoiluista tarjoten varmasti jotakin jokaisen makuun. Muistathan myös ilmoittaa mahdollisesta eritysruokavaliostasi ilmoittautumisen yhteydessä.

Kouluttaja
Elina Mäkinen

08:30 Ilmoittautuminen ja kahvi

09:00 Avaus, esittely ja ohjelma
– Mikä on toimintajärjestelmä
– Miksi toimintajärjestelmä
– Tämän päivän toimintajärjestelmä

12:00 Lounas

Tämän päivän toimintajärjestelmä

14:30 Kahvi

15:00 Järjestelmän rakentaminen ja kehittäminen
– Keskustelu, opit ja oivallukset

16:00 Päivän päätös

Sibeliustalo, Ankkurikatu 7, 15140 Lahti tai etäosallistuminen

18.10.2022

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Peruutus on ilmoitettava viimeistään viikkoa ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.