Tukea muutoksiin – henkisen suorituskyvyn kehittäminen (1/2 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Tukea muutoksiin – henkisen suorituskyvyn kehittäminen (1/2 pv)

15.09.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 29 elokuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

Maailma on muuttunut yhä kompleksisempaan suuntaan. Viime vuosien epävarmuustekijät ovat vain lisänneet muutoksen vauhtia ympärillämme ja tuoneet uudenlaisia haasteita, vaatimuksia sekä mahdollisuuksia työelämään.
Hyvinvoivat työntekijät ovat työyhteisön tuloksentekijöitä, jotka kaipaavat tässä jatkuvassa muutoksessa työkaluja muutosten aiheuttamaan kuormitukseen.

Haluatko parantaa kykyäsi sopeutua tähän kiihtyvään maailmaan? Tämä valmennus auttaa kehittämään henkistä suorituskykyä ja resilienssiä eli muutoskyvykkyyttä.

Tukea muutoksiin – henkisen suorituskyvyn kehittäminen -valmennuksesta saat työkaluja mielen hyvinvointiin.

Kenelle
Koulutus sopii esimiehille, tiiminvetäjille, asiantuntijoille tai koko tiimille, joka haluavat ymmärtää miten henkistä suorituskykyä ja resilienssiä voi kehittää systemaattisesti.

Hyödyt
– Saat koulutuksesta ajankohtaista tietoa resilienssistä sekä siitä, miten stressi ja jatkuva kuormitus vaikuttavat työkuntoon sekä jaksamiseen.
– Saat työkaluja ja oivalluksia henkisen suorituskyvyn ja resilienssin kehittämiseen.

Kouluttaja Jaana Hautala, kouluttaja Tukea muutoksiin - henkisen suorituskyvyn kehittäminen -koulutuksessa
Jaana Hautala on erittäin kokenut yritys- ja mentaalivalmentaja, NLP kouluttaja ja tietokirjailija. Jaanan intohimo on mentaalivalmennus – itsetuntemus, henkinen suorituskyky, ajattelu- ja tunnetaidot sekä vuorovaikutus kiihtyvästi muuttuvassa ympäristössä. Hän haastaa osallistujia pysähtymään oman ajattelunsa ja toimintansa äärelle sekä antaa tilaa osallistujien ajattelulle ja kokemusten jakamiselle. Jaanan tapa kouluttaa ja luennoida on kokemuksellinen ja energinen sekä hän tuo uudenlaista näkemystä sekä käytännön vinkkejä työelämään ja suorituskykyyn.

Viimeisen kymmenen vuoden aikana Jaana on ollut yli sadassa organisaatiossa valmentajana, puhujana tai kouluttajana kehittämässä inhimillistä kilpailukykyä, jossa ihmisyys on keskiössä. Aikaisemmin hän toimi 15 vuotta erilaisissa esimies- ja johtotehtävissä, jonka tarinoita ja kokemusta hyödyntää luennoissa ja koulutuksissa. Jaana tuo rohkeutta, innovatiivisuutta ja näkemystä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä inhimilliseen työelämään, jossa luodaan kilpailukykyä.

Jaana on kirjoittanut Otavan julkaiseman tietokirjan Mielen voimasta 2017 sekä Vapaudu Uskomusten kahleista marraskuussa 2019. Keväällä 2022 julkaistiin Paremman työelämän opas -kirja, jossa Jaana on yksi työelämän asiantuntijoista.

Palautteita aiemmista koulutuksista:
-Ajatuksia herättävä ja tässä hetkessä oleva luento. Näistä pehmeistä asioista puhutaan ihan liian vähän organisaatiotasolla. Esityksestä saan monta arvokasta vinkkiä kokeiluun. Erittäin ajankohtainen aihe ja kullanarvoisia käytännön vinkkejä. -Prosessipäivät seminaari
-Jaanaa on ilo kuunnella, hänellä vahva ja persoonallinen ote ja lähestymistapa aiheeseen ja kuulijoihin. Mielenkiinto pysyy yllä koko ajan – Katri Janhonen, Kiinko
-Oikein ajankohtainen ja ajatuksia herättävä koulutus. Saimme pitkin iltaa keskustelua aikaiseksi ja tykättiin kovasti siitäkin. Aihe on niin laaja, että sen puristaminen 90 minuuttiin on todellinen taitolaji! Hieno suoritus sinulta – Minna Rämö, Tehy

8.45 Yhteyksien tarkistus
9.00 Koulutus alkaa

Palautuminen ja mielensuorituskyky
– Mielentaidoilla lisää joustavuutta ja vähemmän stressiä
– Hälytysten ja kuormitustekijöiden tunnistaminen
– Kehon ja mielen yhteistyöllä parempaa suorituskykyä
– Palautumisen mekanismit resilienssin taustalla

Resilienssi henkisen suorituskyvyn taustalla
– Tutkittua tietoa resilienssistä ja muutoskyvykkyydestä
– Henkisen suorituskyvyn elementit
– Miten resilienssiä ja henkistä suorituskykyä voi kehittää kiihtyvässä muutoksessa?
– Konkreettisia työkaluja, jotka auttavat sopeutumaan jatkuviin muutoksiin hyvinvoivana

Henkisen suorituskyvyn kehittäminen
– Miten vien opit käytäntöön ja muutan toimintamallejani

11.30 Koulutus päättyy
– Pidämme tauon sopivassa välissä

Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Etäkoulutus

15.9.2022  klo 9.00 – 11.30

Osallistumismaksu:
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 257 euroa / hlö (+ alv 24%),
kolme tai useampia osallistujia: 197 euroa / hlö (+ alv 24%).

Tutustu Jaana Hautalan muihin syksyn koulutuksiin:

Kehitä vuorovaikutustaitoja ja vahvista tunneilmapiiriä paineen alla (1 pv) 5.10.2022 Helsinki

Tilannetaju johtaa viisaisiin päätöksiin (90 min) 11.10.2022 Webinaari

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.