Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi (1/2 pv)

27.08.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Markkinointi

Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi on paljon enemmän kuin vuokrattu blogipostaus tai yksittäinen youtube video. Aamun aikana opit miten voit hyödyntää vaikuttajayhteistyön monet mahdollisuudet osana yrityksen markkinointiviestinnän suunnitelmaa.

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinoinnin ja viestinnän johto- ja päällikkötehtävissä toimivat. Lisäksi koulutus sopii yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa vaikuttajamarkkinoinnin monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneille ammattilaisille.

Kouluttaja:
Aamun asiantuntijana toimii Suomen johtavan vaikuttajasuhdetoimiston PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti. Inna-Pirjetta tuo esille vankan osaamisensa yhdistettynä innostavaan tapaan esiintyä ja inspiroida kuulijoitaan. Hänen puheenvuoronsa sisältävät niin konkreettisia esimerkkejä jo toteutuneista kampanjoista kuin viestejä ja signaaleja siitä mihin vaikuttajamarkkinointi on kehittymässä.

Tule kuuntelemaan
– Mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miksi se toimii?
– Miten vaikuttajayhteistyöllä voidaan aidosti lisätä liiketoimintaa?
– Miten tunnistaa, löytää ja sitouttaa oikeat vaikuttajat?
– Miten rakentaa toimiva vaikuttajamarkkinoinnin suunnitelma ja hyödyntää vaikuttajayhteistyön sisältöjä?
– Miten toteuttaa vastuullista vaikuttajamarkkinointia?
– Konkreettisia esimerkkejä tuloksellisista vaikuttajamarkkinoinnin toimenpiteistä

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 27.08.2019

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.