Tunneäly myyntityössä™ (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tunneäly myyntityössä™ (1 pv)

08.11.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 13 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Myynti

Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut ja mitä monimutkaisemmaksi maailma menee, sitä suurempi merkitys tunnetaidoilla on myyntityössä.

Tunneäly myyntityössä™-valmennuksessa käsittelemme tunnetaitojen merkitystä myyntityössä. Myyminen on viime kädessä toisen ihmisen kohtaamista ja auttamista ja tunnekokemus saa asiakkaan palaamaan aina samaan kauppaan. Oletko samaa mieltä?

Koulutuksen valmentaja Mikko Parikan (Adeptus Partners Oy) intohimona on pureutua myyjien tunne- ja asenneperäisiin oikosulkuihin. Mikon valmennuksissa raivataan tilaa uuden oppimiselle ja muutetaan ihmisten ajattelua ”täytyy”-asennosta ”haluan”-ajatteluksi. Tämä asennemuutos on vaikuttavien ja onnistuneiden valmennusten ytimessä.

Valmennuksen jälkeen tiedät:
• Tunnetaitojen merkitys menestystekijänä
• Miten myyntipelot ilmenevät meillä myyjillä?
• Mitä asiakas miettii ostaessaan?
• Mikä ohjaa ostopäätöstä?
• Millä tavalla haastan asiakkaan näkemään asiat uudella tavalla?
• Miten erotun ja rakennan kuilun suhteessa kilpailijoihin?

Haluatko sinä kehittyä entistä paremmaksi myyjäksi? Tervetuloa ”Tunneäly myyntityössä™ -valmennukseen!

Tervetuloa mukaan!

Asiantuntija:
Toimitusjohtaja, tunneäly myyntityössä valmentaja Mikko Parikka, Adeptus Partners Oy

Ohjelma:

08:45 Ilmoittautuminen ja aamukahvitarjoilu

Tunneäly” – määritellään tunneäly ja tunnetaidot

Tunnetaitojen merkitys menestystekijänä

Myyntiesteet
Miten myyntipelot ilmenevät meillä myyjillä?
Miten tunnistan myyntiesteeni?

Mitä asiakas miettii ostaessaan?
Tunnedriverit vs. Businessdriverit

Avauksen merkitys kohtaamisessa

Mikä ohjaa ostopäätöstä?
Haastajamyynti ja ostopäätöspsykologia
Millä tavalla haastan asiakkaan näkemään asiat uudella tavalla?
Miten erotun ja rakennan kuilun suhteessa kilpailijoihin?

Uskallus ja positiivisen kierteen ylläpito

15.30 Tilaisuus päättyy

Aamiaistarjoilu klo 8.45, kahvitarjoilut klo 10.15 ja 14.00 sekä lounas 12.00-12.30

—————————–
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila
Kalevankatu 12
Helsinki

Aika:
08.11.2018 klo 9.00-15.30

Jäsenetuhinta 460 eur + alv
Normaalihinta 660 eur + alv

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut. Koulutuksen hintaan sisältyy 3 kk:n käyttöoikeus Ammattikirjastoon. Käyttäjätunnukset jaetaan koulutustilaisuudessa.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.