Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä (1/2 pv)

26.09.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi , Toiminnan kehittäminen

Millaisia tunteita brändisi herättää? Miten voisit paremmin määritellä ja hallita tunteita sekä tuntemuksia, joita asiakkaasi ja oma henkilökuntasi kokevat kohdatessaan brändisi? Tässä koulutuksessa käydään mutkattomasti ja pienryhmissä sparraten uutta tapaa ajatella brändiä: kuinka löytää merkityksellinen missio, kiteyttää yrityskulttuurin toimintaa ohjaavat arvostukset ja miten johtaa niistä toimintaan suoraan siirtyvät käyttäytymismallit juuri oikeiden tunteiden herättämiseksi.

Kouluttaja:
Petro Matero

Miller & Leanin Petri Matero on markkinoinnin ja musiikin monitoimimies. Brändikoulutuksen hän vetää 20 vuoden kokemuksella markkinointiviestinnän alalta. Koulutuksessa tulet haastamaan omia ajattelumallejasi siitä, mitä brändi voi olla ja miten se voidaan määritellä tämän päivän kuluttajaa ja yhteisöä puhuttelevaksi, monikanavaiseksi kokonaisuudeksi, joka herättää paitsi tunteita, myös intohimoja.

Mainostoimisto Miller & Lean
Miller & Lean 10 hengen ”putiikkitoimisto”, jonka ytimessä on vahva strategisen tason brändi- ja konseptiosaaminen. Yhteistyötä toimisto on tehnyt viime vuosina seuraavien yritysten kanssa: Veikkaus, Stark, SuperPark, VR, Scanfil, Lassila & Tikanoja, Nanso ja Heinon Tukku. Miller & Leanin toiminta perustuu leanin markkinoinnin prosessiin, jonka hyötyjä ovat nopea reagointikyky, ideoiden joustava kehittäminen yhdessä asiakkaan kanssa ja tätä kautta helposti suoraan käytäntöön siirrettävät markkinoinnin ratkaisut.

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

torstai 26.09.2019

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.