Tunnista ja tuhoa työpäivien aikasyöpöt (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tunnista ja tuhoa työpäivien aikasyöpöt (1/2 pv)

31.08.2016, Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 13 heinäkuun, 2016 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Hukutko sähköpostiisi? Onko työpäiväsi täynnä jatkuvia keskeytyksiä ja tehottomia palavereja?  Jos nämä kuulostavat liiankin tutuilta, niin Tunnista ja tuhoa työpäivien aikasyöpöt – asiantuntijan käytännöllinen ajanhallinta voi olla juuri se, mitä tarvitset.

Tämä koulutus on suunnattu asiantuntijoille, esimiehille ja toimihenkilöille, joiden tärkeimmät työvälineet ovat sähköposti, puhelin ja palaverit ja tarjoaa osallistujille käytännönläheisiä ja testatusti toimivia ajanhallintakeinoja

Koulutuksessa opit minimoimaan työpäiviesi keskeytyksiä, vähentämään sähköpostiin käyttämääsi aikaa, parantamaan palavereitasi, suunnittelemaan työpäiviäsi paremmin sekä priorisoimaan työsi tehokkaasti.

Koulutuksen jälkeen:
• tiedät vahvuutesi ja kehittämiskohteesi ja olet löytänyt keinoja oman työsi kehittämiseen
• työskentelysi on tehokkaampaa ja tulosorientoituneempaa, joten myös työn mielekkyys kasvaa ja tulokset paranevat
• olet löytänyt henkilökohtaisia työssä jaksamista lisääviä keinoja ja tiedostat voimavarasi

Hintaan sisältyy myös Sampon kirjoittama kirja Viisas pääsee vähemmällä – 52 niksiä onnellisempaan ja tehokkaampaan elämään.

Asiantuntijana:
Sampo Sammalisto
, FT, Tehokkuusvalmentaja, viisaampaatyota.com
Sampon blogin löydät osoitteesta: www.viisaampaatyota.com.

08.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

Tunnista ja tuhoa työpäivien aikasyöpöt– asiantuntijan käytännöllinen ajanhallinta

Kuinka vähennät työpäiviesi keskeytyksiä
Miten vähennät sähköpostiin kuluttamaasi aikaa

Näin vältät turhat palaverit

Kuinka nostat tuottavuuttasi suunnittelun ja sähköisten apuvälineiden avulla

12.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit 08.45 ja 10.15

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
31.08.2016

Jäsenetuhinta 360 eur + alv
Normaalihinta 460 eur + alv
Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumis-maksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.