Tuotepäällikön asiakastaidot (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
08.-09.02.2021, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
1290 euroa /hlö + alv 24 %
08.-09.02.2021, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Tuotepäälliköille suunnatussa valmennuksessamme keskitymme asiakastaitojen vahvistamiseen. Kaksipäiväinen tehovalmennus auttaa hyödyntämään tuotepäällikön asiantuntijuutta täysimääräisesti asiakaspalvelussa ja kaupanteon tukena.
Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
Hyödyt osallistujille
– Ymmärrät ammattimaisen myyntityön lainalaisuudet entistä paremmin
– Tunnistat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi erilaisissa asiakas- ja myyntitilanteissa
– Opit hyödyntämään asiantuntemustasi myynnin tukena entistä tehokkaammin
– Opit tunnistamaan uusia myyntimahdollisuuksia ja rohkaistut tarttumaan niihin
– Opit toimimaan täysiverisenä kaupantekijänä erilaisissa asiakastilanteissa
– Saat henkilökohtaisen DiSC®-profiilin
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu on tuotepäälliköille toimialasta riippumatta.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
1. päivä
8:30 Ilmoittautuminen ja aamupala
9:00 Tuotepäällikön rooli asiakastyössä
– Hissipuhe – asiantuntijan ensiapupakkaus
– Asiantuntijuus ja myynti
– Myynnin kehitysvaiheet ja arvomyynti
– Huippumyyjän ominaisuuksia
10:15 Tauko
10:30 Asiakkaan maailma
– Asiakkaan ostopolku
– Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
– Erilaiset asiakkaat
– Alttius suostuttelustrategioille
12:00 Lounas
13:00 DiSC® -profilointi
– DiSC® -viitekehys
– Omaan profiiliin tutustuminen
– Omat stressitekijät
– Omat motivaattorit
14:15 Kahvitauko
14:30 Asiakastyöni vahvuudet ja kehittymiskohdat
– Vuorovaikutuksen vahvuudet ja kehityskohdat DiSC® -näkökulmasta
– Päivän yhteenveto
– Loppukeskustelu ja kohti huomista
2.päivä
8:30 Aamupala
9:00 Myyntikeskustelutekniikka
– Ensivaikutelman voima
– Kokonaistilanteen kartoitus, kysymystekniikka
– Kuuntelun taito
10:15 Tauko
10:30 Myyntitekniikka jatkuu
– Selkeät ja hyödylliset ratkaisut
– Vastaväitteistä mahdollisuus
– Kaupan rohkea päättäminen
– Vuorovaikutustekniikat myynnissä
12:00 Lounas
13:00 Monikanavainen asiakastyö
– Puhelinviestinnässä huomioitavaa
– Mitä ja miten viestit sähköpostilla?
– Myyntikammon syyt ja selviytymiskeinot
14:15 Kahvitauko
14:30 Laadukas tuotepäällikön ajankäyttö
– Aikasyöpöt
– Lisää laatua, vähemmän kiireen tuntua
16:00 Valmennuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
08.-09.02.2021
Hinta:
1 290 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Tuotepäällikön asiakastaidot (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
08.-09.02.2021, Tapahtumatalo Bank, Helsinki