Tuotepäälliköille suunnatussa valmennuksessamme keskitymme asiakastaitojen vahvistamiseen. Kaksipäiväinen tehovalmennus auttaa hyödyntämään tuotepäällikön asiantuntijuutta täysimääräisesti asiakaspalvelussa ja kaupanteon tukena.
Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
Hyödyt osallistujille
– Ymmärrät ammattimaisen myyntityön lainalaisuudet entistä paremmin
– Tunnistat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi erilaisissa asiakas- ja myyntitilanteissa
– Opit hyödyntämään asiantuntemustasi myynnin tukena entistä tehokkaammin
– Opit tunnistamaan uusia myyntimahdollisuuksia ja rohkaistut tarttumaan niihin
– Opit toimimaan täysiverisenä kaupantekijänä erilaisissa asiakastilanteissa
– Saat henkilökohtaisen DiSC®-profiilin
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu on tuotepäälliköille toimialasta riippumatta.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
1. päivä
8:30 Ilmoittautuminen ja aamupala
9:00 Tuotepäällikön rooli asiakastyössä
– Hissipuhe – asiantuntijan ensiapupakkaus
– Asiantuntijuus ja myynti
– Myynnin kehitysvaiheet ja arvomyynti
– Huippumyyjän ominaisuuksia
10:15 Tauko
10:30 Asiakkaan maailma
– Asiakkaan ostopolku
– Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
– Erilaiset asiakkaat
– Alttius suostuttelustrategioille
12:00 Lounas
13:00 DiSC® -profilointi
– DiSC® -viitekehys
– Omaan profiiliin tutustuminen
– Omat stressitekijät
– Omat motivaattorit
14:15 Kahvitauko
14:30 Asiakastyöni vahvuudet ja kehittymiskohdat
– Vuorovaikutuksen vahvuudet ja kehityskohdat DiSC® -näkökulmasta
– Päivän yhteenveto
– Loppukeskustelu ja kohti huomista
—-
2.päivä
8:30 Aamupala
9:00 Myyntikeskustelutekniikka
– Ensivaikutelman voima
– Kokonaistilanteen kartoitus, kysymystekniikka
– Kuuntelun taito
10:15 Tauko
10:30 Myyntitekniikka jatkuu
– Selkeät ja hyödylliset ratkaisut
– Vastaväitteistä mahdollisuus
– Kaupan rohkea päättäminen
– Vuorovaikutustekniikat myynnissä
12:00 Lounas
13:00 Monikanavainen asiakastyö
– Puhelinviestinnässä huomioitavaa
– Mitä ja miten viestit sähköpostilla?
– Myyntikammon syyt ja selviytymiskeinot
14:15 Kahvitauko
14:30 Laadukas tuotepäällikön ajankäyttö
– Aikasyöpöt
– Lisää laatua, vähemmän kiireen tuntua
16:00 Valmennuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
ti-ke 23.-24.11.2021
Hinta:
1 290 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, henkilökohtaisen DiSC® -profiilin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilut.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.