Tuotepäällikön asiakastaidot (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
03.-04.03.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
1290 euroa /hlö + alv 24 %
03.-04.03.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Tuotepäälliköiden asiakastaitojen vahvistamiseksi suunniteltu kaksipäiväinen tehovalmennuksemme auttaa hyödyntämään tuotepäällikön asiantuntijuutta täysimääräisesti asiakaspalvelussa ja kaupanteon tukena.
Pienryhmävalmennuksemme antaa runsaasti tilaa keskustelulle ja muiden osallistujien kokemuksista oppimiselle.
Hyödyt osallistujille
– Ymmärrät ammattimaisen myyntityön lainalaisuudet entistä paremmin
– Tunnistat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi erilaisissa asiakas- ja myyntitilanteissa
– Opit hyödyntämään asiantuntemustasi myynnin tukena entistä tehokkaammin
– Opit tunnistamaan uusia myyntimahdollisuuksia ja rohkaistut tarttumaan niihin
– Opit toimimaan täysiverisenä kaupantekijänä erilaisissa asiakastilanteissa
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu on tuotepäälliköille toimialasta riippumatta.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
1. päivä
8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Asiakastaitojen merkitys tuotepäällikön työssä
Harjoitus: Omien asiakastaitojen arviointi
10.30 Tauko
10.45 Tuotepäällikön rooli myynti- ja palvelutilanteissa
– Oman asiantuntemuksen hyödyntäminen asiakastyössä
– Onko tekninen osaaminen kunnossa?
– Asiakaslähtöinen ajattelutapa
– Arvomyynnin ABC
13.00 Onnistuneen myyntityön vaiheet 1
– Asiakastyön suunnittelu
– Oman asiantuntijalupauksen määrittäminen
– Omien asiakaskontaktien luominen ja verkostoitumisen merkitys
– Asiakkaan kohtaaminen
– Asiakkaiden luottamuksen voittaminen
– Asiakkaan kuuntelu
15:30 Loppukeskustelu
16:00 Ensimmäinen koulutuspäivä päättyy
9.00 Onnistuneen myyntityön vaiheet 2
– Asiakkaan tarpeen mukaisen palveluratkaisun tuottaminen
– Tarjouksen laatiminen
– Ratkaisun esittäminen ja argumentointi
– Vastaväitteiden käsittely
10.45 Onnistuneen myyntityön vaiheet 3
– Hinnan myyminen ja kaupan päättäminen
– Palvelun tuottaminen
– Asiakassuhteen jatkumisen varmistaminen
– Jälkimarkkinointi
13.00 Omien myyntitaitojen kehittäminen
– Identiteetti ja asenne
– Aktiivinen kuuntelu
– Oman myyjäprofiiin pohdintaa
14:30 Loppukeskustelu
15:15 Koulutuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
03.-04.03.2020
Hinta:
1 290 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Tuotepäällikön asiakastaidot (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
03.-04.03.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki