Tuotepäällikön pelastuspakkaus (3 h)
Uusi koulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Tuotepäällikön pelastuspakkaus (3 h)

10.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 3 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

Innovaatiot ja tuotekehitys , Johtaminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Myynti , Palvelumuotoilu , Toiminnan kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Parasta valmennuksessa oli valmentajan syvä asiantuntemus aiheesta ja innostava tapa kertoa asiat ymmärrettävästi."

• - "Saimme runsaasti uusia ajatuksia ja nopeasti käytäntöön vietäviä oppeja."

• - "Työskentelymallit ovat tehokkaita, monessa liemessä keitettyjä ja punnittuja."

• - "Oli helppoa tulla kiteytyksen ammattilaisten pöytään."

• - "Oli aikaa pysähtyä ja yhdessä miettiä, miksi ja kenelle tuotteistamme palvelua."

• - "Saimme selkeyttä, työkaluja ja intoa palvelujen kehittämiselle."

• - "Ydinviesti, mitä haimme löytyi ja saimme ideoita törkeän lupauksen kiteyttämiseen."

• - "Kaikessa paistaa vetäjän laaja-alainen kokemus, sekä taitava asioiden ja ideoinnin eteenpäin vieminen. Lisäksi tämä oli vielä sangen mukavaakin."

Tuotepäällikön tehtävä sijoittuu myynnin, markkinoinnin ja tuotekehityksen välimaastoon.

Olet varmaan jo huomannut, että tuotepäällikön työsi lipsuu helposti päättömäksi raatamiseksi. Tuotepäällikölle jää tehtäväksi epämääräinen sälä, joka ei kelpaa muille. Pöydällesi alkaa kertyä mitä ihmeellisimpiä hommia nopeammin kuin ehdit niitä raivata roskikseen. Tarvitset työhösi ohjenuoran.

Tuotepäällikön pelastuspakkaus -valmennuksessamme opit, miten teet työstäsi mukavampaa. Opit läpiviemään tuotteistusprojektin ja saat työkaluja, joilla asioiden käytäntöön vienti helpottuu. Siirryt ainakin oman elämäsi juoksupojasta johtajaksi.

Ohjelmaan sisältyy käytännön esimerkkejä tuoreista, kotimaisista tuotteistusprojekteista.

Tuotteistuskoulutus perustuu Jari Parantaisen legendaariseen koulutussisältöön, joka on Ratekoulutuksen kautta aikojen suosituimpia ohjelmia.

Kenelle valmennus sopii
    – Yrittäjille
    – Tuotepäälliköille
    – Tuote- ja palvelukehityksestä sekä myynnistä vastaaville
    – Erityisesti asiantuntijapalveluita tarjoavalle
    – Palveluitaan usein asiakaskohtaisesti räätälöivälle
    – Asiantuntijoille, jotka haluaisivat saada mitä ansaitsevat ja myydä enemmän

Kenelle valmennus ei sovi
    – Tavarakauppaa tekevälle
    – Ryhtymisrajoitteiselle, sillä koulutuksen jälkeen sinun kannattaa laittaa hihat heilumaan

Hyöty osallistujalle
    – Opit johtamaan ja viemään käytäntöön tuotteistuksen
    – Saat konkreettisen työskentelytavan, jonka avulla rakennat hittipalveluita
    – Saat työkaluja, joilla asioiden käytäntöön vienti helpottuu
    – Osaat välttää usein toistuvia tuotteistusprojektien kömmähdyksiä

Kouluttajat

Valmentajina toimivat Minna Elomaa ja Riikka Nurmi Noste Oy:stä. He ovat käytännössä tuotteistaneet kymmeniä erilaisia asiantuntijapalveluita. Minna ja Riikka ovat myös olleet tuotepäällikköinä ja vetäneet tuote- ja palvelukehitystä eri toimialoilla eri kokoisissa yrityksissä.

Valmentajina Minna ja Riikka ovat innostavia ja hyvin käytännönläheisiä. Kaikki valmennuksessa esitettävät keinot ovat käytännössä koeponnistettuja ja hyväksi koettuja.

Palautteita aiemmista valmennuksista:
    – ”Parasta valmennuksessa oli valmentajan syvä asiantuntemus aiheesta ja innostava tapa kertoa asiat ymmärrettävästi”
    – ”Saimme runsaasti uusia ajatuksia ja nopeasti käytäntöön vietäviä oppeja.”
    – ”Työskentelymallit ovat tehokkaita, monessa liemessä keitettyjä ja punnittuja.”
    – ”Oli helppoa tulla kiteytyksen ammattilaisten pöytään.”
    – ”Oli aikaa pysähtyä ja yhdessä miettiä, miksi ja kenelle tuotteistamme palvelua.”
    – ”Saimme selkeyttä, työkaluja ja intoa palvelujen kehittämiselle.”
    – ”Ydinviesti, mitä haimme löytyi ja saimme ideoita törkeän lupauksen kiteyttämiseen.”
    – ”Kaikessa paistaa vetäjän laaja-alainen kokemus, sekä taitava asioiden ja ideoinnin eteenpäin vieminen. Lisäksi tämä oli vielä sangen mukavaakin.”

Aikataulu:

12.45 Tervetuloa linjoille, yhteyksien tarkistus
    13.00 Koulutus alkaa
    – pidämme kaksi 10 minuutin taukoa sopivissa kohdissa
    16.00 Koulutus päättyy

Sisältö:

– Mitkä ovat tuotepäällikön 4 tärkeintä tehtävää?
    – Miksi kiireellinen on eri asia kuin tärkeä?
    – Miksi myyjät pommittavat tuotepäällikköä?
    – Kuinka rakennat tehokkaan tuotteistusprojektin? Mitkä ovat yleisimmät syyt tuotteistusprojektien epäonnistumiseen?
    – Mitkä ovat tuotteistuksen vaiheet?
    – Kenen pitäisi osallistua tuotteistusprojektiin?
    – Millainen asia kannattaa tuotteistaa? Mistä kannattaa aloittaa?
    – Mitkä ovat hyvän tuotteistuksen tunnusmerkit? Mistä tunnistat hyvän tuotteistuksen?
    – Miten varmistat tuotteistuksen viennin käytäntöön? Tuotteistajan tehtävälista.

Verkkokoulutus Zoom-alustalla. Voit kysyä ja kommentoida koulutuksen aikana. Lähetämme tarkempaa osallistumisinfoa sähköpostiisi ennen koulutusta.

keskiviikko 10.04.2024 klo 13-16

397 euroa /hlö + alv 24 %. Hintaan sisältyy sähköinen luentomateriaali.

Ryhmäetuhinnat:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa /hlö + alv 24 %,
    kolme tai useampia osallistujia: 297 euroa /hlö + alv 24 %

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.