Tuottavuuden parantamisen verkkokoulutus toimihenkilöille ja johtajille
Rajaton käyttöoikeus 6kk ajan!
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Tuottavuuden parantamisen verkkokoulutus toimihenkilöille ja johtajille

Milloin vain, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 16 maaliskuun, 2021 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Verkkokurssi

Nyt yrityksellänne on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä osallistumaan erittäin suosittuun ja käytännönläheiseen Tuottavuuden parantamisen verkkokoulutukseen, joka on suunnattu eri toimialojen toimihenkilöille ja johtajille.

Verkkokoulutuksen hyödyt teille ja yrityksellenne:
– 100 % joustavuus, jolloin koulutuksen käyminen ei ole enää ajasta eikä paikasta kiinni. Koulutus toimii jopa älypuhelimilla ja tableteilla!
Web-koulutuksen käyminen soveltuu todella hyvin etätöitä tekeville.
– Oppimistulokset vahvistetaan loppukokeen avulla, jolloin oppilas saa konkreettiset tulokset käydystä kurssista, eikä ainoastaan merkintää koulutusrekisteriin.
– Web-koulutus ei poissulje läsnäolevan koulutuksen ja konkreettisen käyttöönoton tarvetta vaan täydentää tätä kokonaispakettia!

Toimihenkilöiden ja johdon koulutuksessa opitte:
– Mitä Lean ei ole
– Mitä Lean on
– Kuinka Leania sovelletaan eri toimialoille
– Hyvän esimerkin tuottavuuden parantamisen projektista ja kuinka sillä saavutetaan konkreettisia tuloksia
– Miksi tuottavuuden parantamisen hankkeet liian usein epäonnistuvat
– Miten tulokset saavutetaan käytännössä
– Kuinka loppukoe tiivistää ja kertaa tärkeimmän asiat sekä mittaa oppimistulokset!

Koko kurssin kesto on noin 60 minuuttia.

Koulutus sopii toimihenkilöille, ylemmille toimihenkilöille ja johtajille kaikilla sellaisilla toimialoilla, joilla etätyöt ovat mahdollisia.

Mitä laitteita osallistumiseen tarvitaan?
– Koulutuksien ja loppukokeen suorittamiseen tarvitsette vain internetillä varustetun tietokoneen ja tulostimen!
– Koulutukset voitte tehdä millä tahansa tietokoneella ja tabletilla, joten se ei rasita yhtiönne etäyhteyksiä, jos olette etätöissä.

Kouluttaja

Pasi Vastamäki, tuottavuuden parantamisen ja Lean-asiantuntija

Pasi Vastamäki, Lean Lion Oy
– yli 10 vuoden kokemus konkreettisten kehityshankkeiden tekemisestä, jotka ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun parantamiseen
– Kouluttanut Leania tuhansille ihmisille ympäri maailmaa ja tehnyt yli 100 käytännön Lean-hanketta eri toimialoilla. Nämä kehityshankkeet ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun kehittämiseen sekä Lean-johtamisfilosofian soveltamiseen.
– Pääfokus on ollut prossessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempitavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa
– Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineer:nä ja Metso Fabricsissa Global Lean Managerina

– Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien

Verkkokoulutus

Aika:
Milloin vain, voimassa 6 kk

Verkkokoulutuksen hinta määräytyy yksikön (toimisto, tehdas yms.) henkilöstömäärän mukaan. Jos yksiköitä on useampia, niin lopullinen hinta muodostuu niiden summasta.

1 – 50 hlöä: 1000 €
50 – 100 hlöä: 2000 €
100 – 200 hlöä: 3000 €
200 – 400 hlöä: 4000 €
yli 400 hlöä: 5000 €
Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hintaan sisältyy rajaton käyttöoikeus Mitä Lean on? -verkkokurssille 6kk ajaksi!
Sopimus jatkuu automaattisesti 6kk jälkeen toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, ellei sitä katkaista sopimuskauden aikana.

Voitte tilata Tuottavuuden parantamisen verkkokoulutuksen yrityksellenne oheisella ilmoittautumislomakkeella.
Mainitkaa lisätiedoissa henkilöstön lukumäärä yksikössänne