Tuottavuuden parantamisen workshop (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Tuottavuuden parantamisen workshop (1 pv)

13.09.2016, Avant Tecnon tehdas, Ylöjärvi Ylötie 1, Ylöjärvi 5 syyskuun, 2016 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus , Tuotanto ja logistiikka

Kiinnostaisiko sinua konkreettiset case esimerkit tuottavuuden parantamisesta täällä Suomessa? Haluaisitko oppia kuinka pullonkaula tunnistetaan ja aukaistaan? Haluaisitko nähdä voimakkaasti kasvaneen Avant Tecnon tuottavuus casen esittelyn tehtaan lattiatasolla? Kiinnostaisiko sinua teorian sijaan käytännön caset, workshop- ja simulointi harjoitukset?

Hyvä, koska tässä useita esiintyjiä sisältävässä workshop päivässä käydään lävitse konkreettisien esimerkkien ja harjoitusten avulla Lean johtamista ja tuottavuuden parantamista täällä Suomessa. Näiden case esimerkkien ja simulointi harjoituksen lisäksi teemme yhdessä juuri teidän organisaation haasteisiin liittyviä harjoitustöitä!

Kenelle tämä koulutus on tarkoitettu?

Julkisen ja yksityisen sektorin toimihenkilöille ja ylemmille toimihenkilöille sekä tuottavuuden parantamisesta kiinnostuneille henkilöille. Voit työskennellä esimerkiksi tuotantoon, projektien hallintaan, logistiikkaan, markkinointiin, myyntiprosesseihin tai strategiaan liittyvissä tehtävissä. Voit myös olla yrityksen johdossa, päällikkötasolla, tuotannon esimiehenä tai kehitysinsinöörinä.

Kouluttajat:

Pasi Vastamäki

– 10 vuoden aikana vienyt maaliin yli 100 tuottavuutta parantanutta kehityshankketta ja kouluttanut aihetta tuhansille ihmisille ympäri maailmaa.

– Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineer:nä ja Metso Fabricsissä Globaalina Lean Managerina

– Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien

– Pääfocus on ollut prossessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempi tavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa

Saku Vastamäki

– Yli 10 vuoden kokemus kannattavasti kasvavan yrityksen tuotannon johtamisesta

– Työskennellyt Avant Tecno Oy:ssä kehityspäällikkönä ja tuotannon johtajana

– Pääfocus on ollut toimittajaverkoston ja tehtaan tuotannon kehittämisessä sekä johtamisessa vastaamaan markkinoiden kasvavia tarpeita

– Suomen Lean yhdistyksen jäsen 2011->

– Tehnyt lukuisia käytännön kehityshankkeita, jotka ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun kehittämiseen sekä Lean johtamisfilosofian soveltamiseen

Kalevi Kaski

Senior Adviser, Process Excellence

Professional Coach & Trainer

Certified Lean Six Sigma Master Back Belt, Lean Master

16 years of experience on Lean and Lean Six Sigma

Tässä vielä suoraan asiakkaiden kommentteja aikaisemmista pitämistämme koulutuksista: ”Loistavat kouluttajat!”

”Annettiin hyvä kuva siitä, miten projekteissa voi onnistua tai epäonnistua. Hyvä, että myös ne ’käsikirjasta’ poikkeavatkin kokemukset esitellään. Se lisää uskottavuutta. Päivä meni tosi nopeasti mielenkiintoisen aiheen parissa.”

”Hyvät ja käytännönläheiset workshop harjoitukset ja esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista”

OHJELMA 13.9.2016

09:00 Tuottavuus-workshop

Lean johtaminen käytännössä

– Lyhyen perehdytyksen jälkeen harjoitellaan asiaa!

– Kuinka mittaan Lean-hankkeen etenemistä?

– Lean-mittariston luominen sinun yritykseesi

Harjoitus

Pasi Vastamäki 10:30 Tauko

10:40 Tuottavuus-workshop jatkuu

– Arvoketjun (VSM) pullonkaulan tunnistaminen

– Arvoketjuanalyysin tekeminen käytännössä

Case: Kuinka yrityksen tuottavuutta parannettiin 26% ja samalla toimitusvarmuus nousi 65% -> 90%?

12:15 Lounas

13:00 Avant Tecno Oy:n tuottavuus-casen esittely tehtaan lattiatasolla Saku Vastamäki 14:00 Tauko

14:10 Tuottavuus-pelin pelaaminen!

Pelin tarkoitus on esitellä osallistujille Lean-periaatteita ja -työkaluja sekä tuoda ideoita prosessin tuottavuuden parantamiseen. Osanottajat voivat vaihtaa kokemuksiaan erilaisten kehitystoimenpiteiden vaikutuksesta kokonaisuuteen. Peli pitää sisällään kombinaation pelielementtejä, keskustelua ja oppimista.

Kalevi Kaski 17:00 Päivä päättyy

Avant Tecno Oy, Ylötie 1, 33470 Ylöjärvi

560,00 €/hlö (+ alv).

Pitää sisällään kaikki tarvittavat materiaalit, kahvit ja lounaan.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta.