Twitter 1-2 Perusteet ja Yrityskäyttö (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Twitter 1-2 Perusteet ja Yrityskäyttö (webinaari)

30.-31.08.2016, Webinaari , Webinaari 14 elokuun, 2016 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia

Osallistu kokonaisuuteen tai valitse moduuli 1 tai 2

Some-webinaarisarjan osa, joka sukeltaa 140 merkin pituisiin viesteihin perustuvan mikroblogipalvelun syövereihin.

1. Mitä Twitteristä pitäisi tietää?
  2. Twitter yrityskäytössä

Voit osallistua molempiin tai vain toiseen – livenä tai jos et ehdi, vaikkapa toisen jälkikäteen tallenteena.

Mitä Twitteristä pitäisi tietää?

Tässä koulutuksessa opit Twitteristä tarpeelliset perusteet, jotta pääset tutustumaan palveluun omatoimisesti helpommin. Lisäksi saat vinkkejä siitä, miten löydät palvelusta itseäsi kiinnostavaa sisältöä.

Kaikille, jotka haluavat oppia tuntemaan Twitter-palvelun ja sen käyttömahdollisuudet yksityis- ja yritysviestinnässä. Koulutus on tarkoitettu vasta-alkajille, joten aikaisempaa kokemusta Twitteristä ei edellytetä.

Webinaarin sisältö

• Twitter-tilin luominen ja viimeistely
  • Twiittien eli viestin kirjoittaminen
  • Seuraaminen ja seuratuksi tuleminen
  • Puheenaiheiden löytäminen ja seuraaminen sekä niihin osallistuminen
  • Tweetdeck: työkalu arjen avuksi
  • Case-esimerkkejä henkilöistä ja yrityksistä

Aikaa kysymyksille

Twitter yrityskäytössä

Ota selvää siitä, miten Twitterissä pitäisi toimia, jotta voi odottaa tuloksia. Voit osallistua erikseen.

Tässä koulutuksessa saat näkemyksen siitä, miten Twitteriä hyödynnetään yritysten ja asiantuntijoiden toimesta. Ei kannata lähteä soitellen sotaan, vaan miettiä ensin strategia, luoda sitten suunnitelma ja toteutuksen jälkeen myös mitata oikeita asioita.

Sinulle, joka olet kiinnostunut Twitterin hyödyntämisestä markkinointi- ja mahdollisuusviestinnän näkökulmasta. Olitpa sitten suunnittelija tai toteuttaja, saat varmasti uusia ideoita ja näkökulmia.

Webinaarin sisältö

• Twitter-strategian kulmakivet
  • Menestysresepti yritykselle
  • Mahdollisuusviestinnän perusteet Twitterissä
  • Mainontatyökalut pähkinänkuoressa
  • Mitä pitäisi mitata ja miten?
  • Caseja B2C- ja B2B-toimialoilta

Aikaa kysymyksille

Kouluttaja

anu laitila

Anu Laitila on sosiaalisen median asiantuntija ja Grapevinen koulutuspäällikkö.

Anu on digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Anun intohimoja ovat mm. sosiaalinen media, urheilu ja valokuvaus. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri.

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Aika ja paikka:

30.8.2016 klo 9.00 – 10.00 webinaari Mitä Twitteristä pitäisi tietää?

31.8.20106 klo 9.00 – 10.00 webinaari Twitter yrityskäytössä

Webinaarikoulutuksen yhteishinta (molemmat osat):

197 € (+ alv 24 %) / hlö, pitää – sisällään tallenteen ja koulutusmateriaalin

Yksi moduuli: 127 € (+ alv 24 %) / hlö, pitää sisällään tallenteen ja koulutusmateriaalin.

Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Muut tiedot-kenttään, jos osallistut vain jompaan kumpaan osioon.

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä. Webinaarien teknisestä toteutuksesta sekä moderoinnista vastaa webinaaripalveluihin erikoistunut Akatemia 24/7 Oy.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.