Työelämän lainsäädäntö – käytännön työoikeutta esimiehille ja asiantuntijoille (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

22.03.2018, Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, Helsinki Mannerheimintie 50, Helsinki 3 joulukuun, 2017 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus , Lakitieto

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Hyvä juristi ja selkeä esiintymistapa!”

• ”Vetäjä oli ammattilainen joka osasi myös kertoa aiheesta niin että kaikki ymmärsivät miksi ja miten pitäisi tehdä. Aivan loistava kouluttaja.”

• ”Oli mukava käydä läpi asioita käytännön esimerkkien ja keskustelun kautta.”

• ”Työlainsäädäntö on hyvinkin ajankohtainen ja sain paljon tietoa. Nyt tiedän myös mistä lähden etsimään lisätietoa työlainsäädännön asioista kun sitä tarvitsen.”

Kasvata työoikeuden osaamista työtehtäviesi tueksi

Käytännössä herää usein kysymyksiä siitä, mistä seikoista työsopimuksella voi sopia ja mitä oikeuksia ja velvollisuuksia työnantajalla ja työntekijällä on. Entä mitä seikkoja tulisi ottaa huomioon rekrytointivaiheessa? Työsuhteen aikana voi myös nousta esiin, miten hankalat tilanteet tulisi hoitaa työlainsäädännön mukaisesti.

Kenelle

Esimiehille ja asiantuntijoille, jotka soveltavat työssään työoikeuden normeja. Voit olla esimerkiksi linjaesimies, henkilöstöpäällikkö, henkilöstön kehittämispäällikkö tai HR-koordinaattori.

Mitä saat

• Kasvatat työoikeuden osaamista työtehtäviesi tueksi.
    • Saat valmiuksia toimia työlainsäädännön mukaisesti käytännön esimiestyössä ja HR-tehtävissä.
    • Saat eväitä hoitaa hankalat tilanteet työlainsäädännön mukaisesti.

Jenni EromäkiKouluttaja

Kouluttajana toimii Via Juridica Oy:n perustaja Jenni Eromäki. Hänellä on oikeustieteellinen loppututkinto (OTK Helsingin yliopisto 2003) sekä jatkotutkinto kansainvälisestä kauppaoikeudesta (LL.M. Vrije Universiteit Amsterdam 2006). Tutkintoa täydentää yli kymmenen vuoden työkokemus liikejuridiikasta mm. F-Secure Oyj:ssä, Aalto-yliopistossa ja asianajotoimistoissa.

Jenni Eromäen erikoisosaamista on sopimusoikeus, immateriaalioikeus sekä työlainsäädäntö.

”Parasta oli erilaiset caset ja käytännön oikeat esimerkit. Hyvin tiivistetty sisältö.”

”Asiantunteva kouluttaja, erittäin ajantasalla aiheesta ja osasi vastata ja soveltaa eri kysymyksiä.”

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

• Työsopimuksen tekeminen
    • Rekrytoinnin juridiset pelisäännöt
    • Yksityisyyden suoja työelämässä (mm. sähköpostiviestit)

10.30 Tauko

• Työnantajan ja työntekijän oikeudet ja velvollisuudet
    • Työlämä ja sosiaalinen media

11.30 – 12.15 Lounas

• Hankalien tilanteiden hoitaminen työlainsäädännön mukaisesti
    • Irtisanomis- ja purkuperusteet

14.00 Iltapäiväkahvi

• Työaika
    • Vuosiloma

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Royal at Crowne Plaza, Mannerheimintie 50, Helsinki

Ajankohta: 22.3.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.