Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaari (1 pv)
Hälsa järjestää nyt koulutuksen:

Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaari (1 pv)

10.04.2019, Finlandia-talo, Helsinki Mannerheimintie 13e, Helsinki 21 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Työilmapiiri

Ota henkilöstöjohtamiseen uudet menetelmät ja välineet hyötykäyttöön. Rakenna Suomen paras työpaikka jalostamalla esimiestaitojasi.

Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaarissa on teemana itsensä johtaminen. Seminaarin vuorovaikutteinen ja käytännönläheinen luonne sisältää alustuksia, keskusteluja ja käytännön harjoituksia.

Nyt on oikea hetki rakentaa oma kehittämissuunnitelma esimiehenä ja ihmisenä.
Tule kuulemaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan muiden henkilöstöjohtamisen huippuammattilaisten kanssa.

Kouluttajat:
Erkka Westerlund
, valmentaja
Hanna-Maria Seppälä, valmentaja, menestyjä
Susanna Rahkamo, johdon valmentaja, TkT

Koulutus on tarkoitettu toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille, hr-päättäjille, talousjohtajille ja esimiehille.

8.30 Aamukahvi

9.00 Hyvinvoinnin johtaminen
Keynote speaker Erkka Westerlund, valmentaja

10.45 Tauko

11.00 Firstbeat Hyvinvointianalyysi
– Miten sinä voit? Näe hyvinvointiisi vaikuttavat tekijät. Löydä tasapaino tekemisen ja levon välille. Hallitse stressiä, palaudu paremmin ja liiku oikein.
Hälsan valmentajat

11.30 Lounas

12.30 Tiimin merkitys itsensä johtamisessa
Hanna-Maria Seppälä, valmentaja, menestyjä

13.00 Kahvi

13.15 Luovuuden ja innovatiivisuuden johtaminen
Keynote speaker Susanna Rahkamo, johdon valmentaja, TkT

15.30 Tilaisuuden yhteenveto

16.00 Kiitos ja hyvää kotimatkaa

Finlandia-talo, Mannerheimintie 13e, 00100 Helsinki

keskiviikko 10.4.2019

Sisältää koulutuksen, aamukahvin, lounaan ja koulutusmateriaalit.

Bonus:
Firstbeat Hyvinvointianalyysi (ovh. 150e) maksutta 10.3.2019 mennessä ilmoittautuneille
– Näe hyvinvointiisi vaikuttavat tekijät. Löydä tasapaino tekemisen ja levon välille. Hallitse stressiä, palaudu paremmin ja liiku oikein.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.