Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaari (1 pv)
Hälsa järjestää nyt koulutuksen:

Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaari (1 pv)

10.10.2018, Finlandia-talo, Helsinki Mannerheimintie 13e, Helsinki 24 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto

ILMOITTAUDU 29.9. mennessä!

Ota henkilöstöjohtamiseen uudet menetelmät ja välineet hyötykäyttöön. Rakenna Suomen paras työpaikka jalostamalla esimiestaitojasi. Seminaarin vuorovaikutteinen ja käytännönläheinen luonne sisältää alustuksia, keskusteluja ja käytännön harjoituksia. Nyt on oikea hetki rakentaa oma kehittämissuunnitelma esimiehenä. Tule kuulemaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan muiden henkilöstöjohtamisen huippuammattilaisten kanssa.

Koulutus on tarkoitettu toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille, hr-päättäjille, talousjohtajille ja esimiehille.

LUONTAISET TAIPUMUKSET™ -analyysi
Osallistujille maksutta LUONTAISET TAIPUMUKSET™ -analyysi. Analyysi toimii työkaluna luontaisten taipumusten ja vahvuuksien tunnistamiseen sekä hyödyntämiseen.

Keynote speaker filosofi Esa Saarinen
“Yhteistyön maaginen noste”

Menestyjä, urheija, taistelija Mika Poutala
“Huippusuoritus – miten se syntyy?”

Case YAP Solutions, Heikki Kärki, Henkilöstöjohtajasta toimitusjohtajaksi
“Henkilöstö ratkaisee menestyksen”

Case Snellman, Lena Holmberg, henkilöstöjohtaja
”Kokonaisvaltainen hyvinvointi – pitkäjänteinen henkilöstön kehittäminen”

Finlandia-talo
Mannerheimintie 13e

10.10.2018 klo 8.30-16.00

395
euroa /hlö + alv 24 %. Sisältää koulutuksen, aamukahvin, lounaan ja koulutusmateriaalit.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.