(Työ)hyvinvointi – uusiutuva luonnonvara (2 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

(Työ)hyvinvointi – uusiutuva luonnonvara (2 h)

26.09.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 kesäkuun, 2023 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi, -ilmapiiri

Mietityttävätkö työhyvinvoinnin kysymykset? Onko pöydälläsi jokin haastava työkykykeissi? Tuntuuko siltä, että kyseessä on ikuisuusteema? Tässä koulutuksessa voimme yhdessä jakaa parhaita käytäntöjä ja saada uusia näkökulmia työhyvinvoinnin kysymyksiin.

Tavoite
Koulutuksessa käydään läpi työhyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä niin yksilön kuin yhteisönkin näkökulmasta. Tavoitteena on, että osallistujat jakavat ja saavat vinkkejä, joiden avulla voivat löytää uusia keinoja tukea hyvää työhyvinvointia. Koulutuksessa käydään läpi myös sitä, mitä tehdä, jos työkyky on vaarassa.

Koulutuksen työtapa on keskusteleva ja osallistujien toivotaan olevan aktiivisesti keskustelussa mukana.

Koulutus on tarkoitettu lähijohtajille, HR-tehtävissä oleville ja kaikille työkyky- ja työhyvinvointiasioista kiinnostuneille.

Vaativuustaso
Taso 2:
Edistynyt taso – Yleisluontoisempaa tietoa ja helposti sisäistettävä sisältö. Perustutkinnon ylläpitoon ja ammattitaidonkehittämiseen.

9:00 Koulutus alkaa
11:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

– Työhyvinvointi on sekä yksilön että yhteisön vastuulla
– Holistinen ja systeeminen näkökulma hyvinvointiin
– Työkyvyn menettämisen uhka – onko mitään tehtävissä?

Etäkoulutus

26.9.2023, klo 9-11