Työlainsäädännön tärkeimmät uudistukset (2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Työlainsäädännön tärkeimmät uudistukset (2 h)

01.02.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 27 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Lakitieto

Mitä työlainsäädännön hankkeita on vireillä? Millaisia uudistuksia työlainsäädäntöön on tulossa ja millä aikataululla? Mikä muuttuu ja mitä uudistuksilla tavoitellaan?

Työlainsäädännössä tapahtuu – mitä uudistuksia on vireillä? Ajankohtaiset työlainsäädännön hankkeet yhteen kokoava tiivis webinaari päivittää tietosi työlakien muutoksista.

Webinaarissa saat kattavan tietopaketin Suomen työlainsäädännön uudistuksista ja luodaan katsaus siihen, mitä Suomen työelämän kannalta merkittävää on parhaillaan valmisteilla EU:ssa.

Koulutus kuuluu Ajankohtaista työoikeudessa: uudistuva lainsäädäntö ja oikeuskäytäntö -webinaarisarjaan. Osallistu edullisesti koko sarjaan tai valitse webinaareista itseäsi kiinnostavat.

– Asianajajille
– Työoikeusjuristeille
– HR-johdolle ja -asiantuntjoille
– Esimiehille
– Työnantaja- ja työntekijäjärjestön asiantuntijoille, asiamiehille, lakimiehille

Kouluttajat:
Mika Kärkkäinen
, asianajaja, Dittmar & Indrenius

Nico Steiner, hallitusneuvos, työ- ja elinkeinoministeriö
Hallitusneuvos Nico Steiner toimii työ- ja elinkeinoministeriössä työelämän sääntely -ryhmässä. Pääasiallisesti hänen tehtäviinsä kuuluu työlainsäädännön valmistelu.

09:00 Tervetuloa webinaariin!

09:05 Tärkeimmät työlakien uudistukset: mikä muuttuu ja mitä uudistuksilla tavoitellaan?

– Uusi yhteistoimintalaki
– Kilpailukieltosopimukset
– Whistleblower-direktiivi
– Työehtodirektiivin täytäntöönpanon edellyttämät muutokset työlainsäädäntöön
– Mitä uutta EU:sta?

11:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältöä ja käsiteltävien uudistusten ajallista painotusta täsmennetään kesän ja alkusyksyn 2021 aikana hankkeiden sen hetkisten tilanteiden mukaisesti.

Koulutus järjestetään verkossa

1.2.2022 klo 09:00-11:00

/hlö + alv 24 %. Koulutuksen hintaan sisältyy tallenne, joka on osallistujien katsottavissa kuusi kuukautta koulutuksen jälkeen.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 210 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)