Työnantaja somessa – Sosiaalinen media HR:n apuna & työnantajamielikuvan rakennuksessa
WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

30.09.2018, Verkkokurssi , Verkkokurssi 12 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Verkkokurssi

Käytät sitten apuna ulkopuolista rekrytointitoimistoa tai toteutat rekrytointiprosessin itse, olet ensisijaisesti vastuussa yrityksesi työnantajakuvasta ja sen vaikutuksista. Järkevällä somen hyödyntämisellä, voit varmistaa, että saat hyviä hakijoita avoinna oleviin tehtäviin.

Tässä verkkokoulutuksessa käymme somen hyödyntämistä HR:n työkaluna, tutustumme eri kanaviin ja kartoitamme eri vaihtoehtoja työnantajakuvan vahvistamiseen.

Hyödyt
Opit hyödyntämään tehokkaasti somen eri kanavia rekrytoinnissa ja yrityskuvan rakentamisessa.

HR-henkilöstölle, rekrytoijille, yrittäjille, liiketoiminnan kehittäjille; haluat varmistaa yrityksesi houkuttelevuuden työnantajana ja tehokkaasti hyödyntää somea rekrytoinnissa.

Kouluttaja
Pinja Lehtman
on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella.

Pinja toimii Grapevinessa digimarkkinoinnin asiantuntijana sekä vastaa koulutusten kokonaissuunnittelusta ja uusasiakkaista. Pitkä kokemus kummaltakin puolella pöytää auttaa näkemään asioita isommassa perspektiivissä.

Erityisen tärkeänä Pinja pitää sitä, että nykyajan dynaamisessa bisneksessä digimarkkinointi ja sosiaalinen media nähdään liiketoimintaa kehittäessä strategisena välineenä, mahdollisuutena nopeasti reagoida olemassa olevaan ympäristöön – muistaen toki suunnitelmallisuus.

– Miten rakennan työnantajakuvaa somessa?
– Miten hyödynnnän somea rekrytoinnissa?
– Riittääkö julkisena hakuna ilmoitus LinkedInissä?
– Missä menee somessa hakijan yksityisyyden ja julkisen tiedon raja?
– Miten toimii työntekijälähettilyys?

Verkkokoulutus

Milloin vaan.

euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.