Työoikeuden webinaarisarja (5 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Työoikeuden webinaarisarja (5 pv)

03.02.-14.04.2021, Webinaari , Webinaari 3 joulukuun, 2020 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto

Miten häirintä ja syrjintä on määritelty lainsäädännössä? Miten tunnistan häirinnän ja syrjinnän? Milloin työntekijän työsuhdetta voidaan yksipuolisesti muuttaa, ja miten se tehdään oikein?

Mitä tietoja henkilöstöstä saa kerätä? Miten koronavirustilanne vaikuttaa tietojen keräämiseen, käsittelyyn ja säilyttämiseen liittyen, vai vaikuttaako? Miten tietosuoja toteutuu ns. whistleblowing-järjestelmissä?

Miten alisuoriutuminen määritellään työoikeudellisena käsitteenä? Miten aikaansaamatonta työntekijää johdetaan? Mitkä ovat tyypillisimmät YT-prosessin sudenkuopat ja miten ne vältetään?

Työoikeuteen ja työlainsäädäntöön sukeltavassa, mutta samalla käytännönläheisessä ja tosielämän esimerkkejä hyödyntävässä webinaarisarjassa vastataan muun muassa näihin ajankohtaisiin kysymyksiin. Saat kattavan tietopaketin työnantajan ja työntekijän oikeuksista ja velvollisuuksista sekä käytännön esimerkkejä ja neuvoja erilaisten työpaikoilla vastaan tulevien haastavien tilanteiden varalta.

Kouluttajat:
Seppo Koskinen, professori emeritus, OTT, VTK, Turun yliopisto
Minna Salli, Senior Consultant, OTM, VT, HR Legal Services
Minea Pyykönen, OTK, HM, edunvalvontajohtaja, Ammattiliitto Pro
Henna Kinnunen, asianajaja, osakas, HPP Asianajotoimisto Oy
Leena Alapuranen, OTL, tietosuojajohtaja
Maria Penttilä, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto Roihu Oy

Miksi osallistua Työoikeuden webinaarisarjaan?
– Opit uutta tietoa ja saat käytännön työkaluja monipuolisesti työoikeuden eri osa-alueilta ja syvennät tietämystäsi erilaisista henkilöstöhallinnon ajankohtaisista kysymyksistä.
– Saat mahdollisuuden kysyä mieltäsi askarruttavia kysymyksiä asiantuntevilta, kokeneilta kouluttajilta.
– Laajennat ymmärrystäsi työoikeudellisista aiheista eri näkökulmista – kouluttajina toimivat mm. asianajaja, tietosuojajohtaja ja työoikeuden professori.
– Saat konkreettisia esimerkkejä käsiteltävistä aiheista sekä ratkaisukeinoja käytännön haasteiden selättämiseksi.

Webinaarisarja koostuu seuraavista osista:
– #Stopkiusaamiselle – Miten puutun työpaikalla tapahtuvaan häirintään ja syrjintään 3.2.
– Työsuhteen ehdon yksipuolinen muuttaminen 18.2.
– Henkilöstöhallinnon tietosuoja 2.3.
– Alisuoriutumisen johtaminen ja aikaansaamattomuus irtisanomisperusteena 18.3.
– Onnistunut yt-prosessi: Kuinka vältän menettelyn sudenkuopat? 14.4.

Voit ilmoittautua edullisesti koko webinaarisarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus toteutetaan webinaarina.

Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

03.02.-14.04.2021

1 000 euroa

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 750 euroa /hlö + alv 24 %.
6-10 osallistujaa: 640 euroa /hlö + alv 24 %.

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.