Työpaikan vastuiden ja velvoitteiden laaja kirjo -webinaari (2 h)
Edilex Pro järjestää nyt koulutuksen:

Työpaikan vastuiden ja velvoitteiden laaja kirjo -webinaari (2 h)

09.10.2019, Webinaari , Webinaari 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Toiminnan kehittäminen , Webinaarit

Webinaarissa käydään ytimekkäästi läpi keskeisissä työlaeissa työnantajalle ja työntekijälle asetetut oikeudet ja velvoitteet sekä erilaisia työn tekemistä koskevia sopimusjärjestelyjä.
Velvoitteiden laaja kirjo: mitä kaikkea työnantajan on otettava huomioon, miksi ja miten?

– Mm. tasa-arvolaista, yhdenvertaisuuslaista, työturvallisuuslaista ja työterveyshuoltolaista tulevien velvoitteiden esittely
– Erilaiset sopimusjärjestelyt:
– Työsuhde vai itsenäinen yrittäjä? Vapaaehtoistyö, talkootyö, alihankinta ja vuokratyö, johtajasopimukset, kevyt yrittäjyys
– Sopimusjärjestelyiden vaikutus vastuisiin ja velvoitteisiin
– Henkilöstön edustajat
– Millä perusteella työpaikalla on oltava erilaisia henkilöstön edustajia, kuten luottamusmies, luottamusvaltuutettu, työsuojeluvaltuutettu
– Mitä jokaisen tulee työntekijänä tietää eri velvoitteiden hoitamisesta?

Koulutus soveltuu erinomaisesti muun muassa:

– erilaisissa esimies- tai työnjohtotehtävissä toimiville
– esimiehille ja HR-asiantuntijoille, jotka kaipaavat perustietoa työlainsäädännön periaatteista
– organisaatioiden henkilöstön edustajille ja luottamustehtäviin hakeutuville
– muille, jotka haluavat ottaa haltuun työlainsäädännön perusteet ja osoittaa hallitsevansa ne.

Kouluttaja:
Jaana Paanetoja
, OTT, työ- ja sosiaalioikeuden dosentti, johtamisen eat

Koulutus toteutetaan webinaarina

keskiviikko 09.10.2019 9:30-11:30

Lisäosallistujat samasta organisaatiosta 99 euroa + alv 24 % / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20 %
Edilex-käyttäjän etuhinta -20 %
Credita-käyttäjän etuhinta -20 %
Lakimiesliiton jäsenetu -20 %

(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)