Työpäivän aikainen palautuminen (90 min)
Juju Works Oy järjestää nyt koulutuksen:

Työpäivän aikainen palautuminen (90 min)

02.06.2023, Webinaari , Webinaari 19 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Työpaja oli jaettu hyvin teoriaan, tekemiseen ja ryhmätöihin. Hengitysharjoitukset olivat hyvä vinkki työhön ja myös vapaa-aikaan.”

• ”Todella mielenkiintoinen koulutus. Koulutuksessa nostettiin esille hyviä näkökantoja, jotka saivat pohtimaan aihetta syvällisesti. Kouluttajalla oli miellyttävä ja rento tapa kertoa aiheesta.”

Löydä mikropalautumisen taika!

Lähes 70% työikäisistä kärsii merkittävästä palautumisvajeesta. Palautuminen on vireystilan säätelyä ja koetusta stressistä toipumista. Meistä jokainen kokee stressin eri tavalla, ja myös palautuu eri tavalla. Tässä webinaarissa yhdistyy palautumisen teoria ja käytäntö – opit, miksi työpäivän aikainen palautuminen on tärkeää, ja saat laajan valikoiman erilaisia konkreettisia palautumisen työkaluja.

Hyödyt
    Hyvin palautuneena olet vireystilaltasi tasapainoinen, hyvinvoiva ja kykenevä tekemään päätöksiä sekä toimimaan tehokkaasti. Palautuminen on taito, jonka voi oppia ja jota voi ja kannattaa harjoitella!

Webinaari palvelee jokaista, joka silloin tällöin tuskailee ajanhallinnan, tehtävälistojen priorisoinnin, työn ja vapaa-ajan tasapainon, palautumisen sekä jaksamisen kanssa. Lyhyemmin, webinaari palvelee jokaista.

Kouluttaja
    Emma Uotinen

Emma Uotinen, Emma on palautumisen ja projektijohtamisen asiantuntija, erikoisosaamisalueena luovat toimialat, taiteen tuotannot ja kehittämisprojektit
    Emma on palautumisen ja projektijohtamisen asiantuntija, erikoisosaamisalueena luovat toimialat, taiteen tuotannot ja kehittämisprojektit. Emma työskentelee paremman arjen, työelämän ja ihmisyyden puolesta. Hän itse palautuu merellä ja meren äärellä, lukemalla ja elämällä, kuten opettaa.

Katso myös muut Juju Works Oy koulutukset:

Itsensä johtamisen taidot (90 min) 16.5.2023, klo 13.00-14.30

Työpäivän aikainen palautuminen (90 min) 05.05.2023, klo 10.00-11.30

Novida yhteistyössä Juju Works Oy:n kanssa:

Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto (JYEAT), Tampere
    27.04.2023-02.02.2024 – Tampere

2.6. webinaarin ohjelma

Webinaari antaa perustiedot vireystilan säätelystä sekä tarjoaa runsaasti käytännön keinoja ja harjoituksia palautumisen parantamiseksi.

Webinaari

2.6.2023, klo 10.00-11.30

– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk ajan koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäalennus
    197 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
    177 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia

Ilmoittautumisen peruutusehdot
    Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.