Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaari (1 pv)
Hälsa järjestää nyt koulutuksen:

Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaari (1 pv)

12.11.2019, Original Sokos Hotel Puijonsarvi, Kuopio Minna Canthin katu 16, Kuopio 17 syyskuun, 2019 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi , Työilmapiiri

Tervetuloa Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaariin!

Ota henkilöstöjohtamiseen uudet menetelmät ja välineet hyötykäyttöön. Rakenna Suomen paras työpaikka jalostamalla esimiestaitojasi.

Työhyvinvoinnin johtamisen huippuseminaarissa teemana on itsensä johtaminen. Seminaarin vuorovaikutteinen ja käytännönläheinen luonne sisältää alustuksia, keskusteluja ja käytännön harjoituksia.

Nyt on oikea hetki rakentaa oma kehittämissuunnitelma esimiehenä ja ihmisenä.
Tule kuulemaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan muiden henkilöstöjohtamisen huippuammattilaisten kanssa.

BONUS: Osallistujille maksutta Firstbeat Hyvinvointianalyysi (arvo 150 euroa)!

Erkka Westerlund
Jääkiekkovalmentajana valmennusoppejaan 50 vuoden ajan hionut Erkka puhuu, kuinka johdat itseäsi ja kuinka rakennat menestyvän tiimin. Rautainen kokemus huokuu ja tarinoita riittää.

Markku Haapasalmi
Nordea Suomen entinen varatoimitusjohtaja on nykyään Suomen Hiihtoliiton puheenjohtaja. Hyvä johtaminen on Markun intohimo, ja hänen mottons kuuluukin ”esimiehen pitää saada ihmiset haluamaan, ei vain suostumaan”. Ihmisläheinen johtaja osoittaa omalla esimerkillään, kuinka ihmisten johtaminen on olennaista myös kovassa pankkimaailmassa.

Mika Poutala
Nelinkertainen olympiaurheilija on käynyt läpi ylä- ja alamäet. Mikan innostava ja positiivinen asenne yhdistettynä hyvään viestiin itsensä johtamisen merkityksestä antaa jokaisen arkeen eväitä ja välineitä kohti parempaa tulevaisuutta.

Koulutus on tarkoitettu toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille, hr-päättäjille, talousjohtajille ja esimiehille.

Missä onnistuimme? Palautetta aiemmista seminaareista:
– “Hälsa on innostava porukka ja pysyy oikealla tavalla konkreettisissa asioissa.”
– “Kokonaisuus hyvä! Hyvät puhujat ja hyvä henki seminaarissa. Kaikkien “mukauttaminen” keskusteluun.”
– “Ilmapiiri oli hyvä, aikataulutu ja rytmi oli hyvä, aiheet onnistuivat. Hyvä meininki ja verkostoituminen oli helppoa.”
– “Teemat täydensivät toisiaan. Välikeskusteluja ja lyhyitä ajatusten vaihtoa. Positiivinen, innostunut ilmapiiri.”
– “Inspiroivia puhujia ja hyvin vietävissä työelämään”
– “Järjestelyt toimivat hyvin. Henki tapahtumassa oli hyvä. Houkuttelevat & mielenkiintoiset puhujat.”
– “Hyvin organisoitu päivä erittäin ajankohtaisesta ja tärkeästä osa-alueesta yritystoimintamme kehityksen kannalta.”
– “Aikataulussa pysyttiin todella hienosti. Asia, jossa monessa tilaisuudessa ei onnistuta. Saitte minulle hyvän ja energisen mielen! :)”
– “Hyvä yhdistelmä eri aiheista. Välikeskustelut ja tuolista välillä ylösnouseminen hyviä ja inspiroivia.”
– “Seminaari oli kokonaisuudessaan hyvin järjestetty ja mielenkiintoiset puhujat, joten ei kehittämisehdotuksia.”
– “Mahtava päivä, kiinnostavia esiintyjiä ja osallistujia. Kiitos!”

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Tervetuloa

9.15 Hyvinvoinnin johtaminen
Erkka Westerlund

11.00 Firstbeat Hyvinvointianalyysi – Miten sinä voit?
Henri Karjula
Lari Karjula

12.00 Lounas

13.00 Hyvän johtamisen 10 teesiä – Mitä on hyvä esimiestyö?
Markku Haapasalmi

14.00 Iltapäiväkahvit

14.30 Huippusuoritus – Miten se syntyy?
Mika Poutala

15.30 Tilaisuus päättyy

Sokos Hotel Puijonsarvi, Minna Canthin katu 16, 70100 Kuopio

tiistai 12.11.2019

/hlö + alv 24%, sisältää seminaarin sekä lounaat ja kahvitarjoilut.

Bonus:
Osallistujille maksutta Firstbeat Hyvinvointianalyysi (arvo 150 euroa)

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle.