Työyhteisötaidot -Mitä työelämässä menestyminen edellyttää työntekijältä? (1/2 pv)
Brik järjestää nyt koulutuksen:

02.06.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 27 toukokuun, 2022 Sampo Korppoo

Toiminnan kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Esitystapa oli hyvin konkreettinen ja valmennus sisälsi runsaasti hyviä keskusteluja

• Taitava kouluttaja sekä käytännönläheiset esimerkit pitivät kiinnostuksen yllä

• Sain paljon uusia ideoita omien työtapojeni kehittämiseen!

Työssä menestyminen edellyttää paitsi vahvaa ammatillista substanssiosaamista, myös niin kutsuttuja työyhteisötaitoja, kuten kykyä toimia tehokkaasti ryhmässä, vuorovaikutustaitoja sekä taitoa huolehtia oman osaamisensa ylläpitämisestä. Osaavat työntekijät ovat paitsi tuottavia, myös innostuneempia, sitoutuneempia ja tuottavat parempaa asiakaspalvelua. Työyhteisötaidot vaikuttavat vahvasti siihen, millainen ilmapiiri työyhteisössä vallitsee. Hyvä ja kannustava ilmapiiri on yhteydessä työhyvinvointiin ja työhyvinvointi vaikuttaa suoraan organisaation palvelukykyyn ja tuottavuuteen. Kolmen tunnin etäkoulutuksemme avaa erilaisten työyhteisötaitojen merkityksen työssä onnistumisen kannalta, vahvistaa sitoutumista ja auttaa tunnistamaan omat vahvuudet ja kehityskohteet työyhteisön jäsenenä. Valmennuksemme avulla kehitätte henkilöstöstänne tehokkaamman ja tuottavamman, ja vahvistatte henkilöstönne työtyytyväisyyttä.

Valmennus on tarkoitettu kaikille työntekijöille toimialasta riippumatta. Parhaisiin työntekijöihin kannattaa panostaa, mutta haastamme myönteisesti myös niitä työntekijöitä, jotka kokevat vaikeuksia toimia ryhmässä tai suoriutua työtehtävistään.

Kouluttaja:
    Jari Salminen

Johta­mis­teh­tävien grand old man Jari on muutosjohtamisen pitkän linjan ammattilainen, jolla on laaja kokemus kymmenien muutoshankkeiden johtajana, tutkijana ja kirjailijana.

KTT Jari on kirjoittanut 15 johtamista käsittelevää kirjaa sekä johtanut lukuisia muutoshankkeita suurissa ja pienemmissä organisaatioissa. Jarin valmennuksia kuvataan helppotajuisiksi, keskusteleviksi ja innostaviksi. Erityistä kiitosta valmennukset ovat saaneet käytännönläheisyydestään ja sovellettavuudestaan.

Jari on monen­laisten johta­mis­teh­tävien ohella toiminut yritys­kon­sulttina jo vuodesta 1986 ja väitellyt tohto­riksi Turun Kaup­pa­kor­kea­kou­lusta aiheenaan muutos­joh­ta­minen ja johta­mis­vies­tintä. Yrittäjänä hän on toiminut vuodesta 2003.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet: Stra­te­ginen johta­minen ja haas­tavien muutos­ti­lan­teiden hallinta, johta­minen ja esimiestyö, myynti ja asia­kas­palvelu, johta­mis­vies­tintä, tiimityö, tehokkaat toimin­ta­tavat ja kiireen hallinta sekä muut ihmisten johta­miseen liit­tyvät teemat.

09:00 Työntekijä vastuullisena ja tuottavana työyhteisön jäsenenä
    – Millainen on hyvä työntekijä tämän ajan työyhteisössä?
    – Hyvän yhteistyön merkitys asiakaspalvelun ja toiminnan tehokkuuden kannalta
    – Työyhteisötaitojen vaikutus omaan työiloon ja jaksamiseen

09:30 Työyhteisötaidot
    – Millaisia työyhteisötaitoja tämän ajan työelämässä tarvitaan?
    – Tiimityötaidot
    – Vuorovaikutus-, viestintä- ja palautetaidot
    – Ristiriitojen ratkaisemisen ja päätöksenteon taito

10:30 Tauko

10:45 Itsensä johtaminen ja omien taitojen kehittäminen
    – Harjoitus: Omien työyhteisötaitojen itsearviointitehtävä
    – Omien vahvuuksien ja kehityskohteiden tunnistaminen
    – Oman kehittymissuunnitelman laatimisen käynnistäminen työkirjan avulla

12:00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

2.6.2022 klo 09.00-12.00

– hintaan sisältyy työyhteisötaitojen itsearviontitehtävä ja jatkokehitystä tukeva työkirja.

4-9 osallistujaa yhteishinta 995 euroa /hlö + alv 24 %.
    10 – 20 osallistujaa yhteishinta 1590 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.