UiPath-työkalukoulutus teknisille kehittäjille (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

UiPath-työkalukoulutus teknisille kehittäjille (2 pv)

21.-22.08.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 30 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Toiminnan kehittäminen

Koulutukseen kuuluu pienryhmissä tehtäviä harjoituksia ja se antaa käytännön neuvoja UiPathin edistyneimpien toimintojen hyödyntämiseksi. Opit, mihin UiPath-teknologia pystyy ja mitkä ovat sen perustoiminnallisuudet sekä kuinka UiPathilla toteutetaan yksinkertaisia automaatiotehtäviä, Saat käsityksen siitä, minkälaista osaamista tarvitaan yksinkertaisempien robottien toteuttamiseksi.

Kurssi on tarkoitettu teknisille toteuttajille, jotka kehittävät ohjelmistorobotteja UiPathteknologian avulla.

Esitiedot
Visual Basicin perustuntemus on etu, samoin kuin aikaisempi kokemus prosessidokumentoinnista sekä ohjelmointilogiikan tuntemus millä tahansa ohjelmointikielellä.

Kurssin materiaalit
Materiaalit ovat englanninkielellä.

Kurssi alkaa klo 9.00 ja päättyy noin 16.-16.30. Aamukahvi on tarjolla 8.30 alkaen.

Työnkulut
Eri tyyppiset työnkulut ja milloin niitä käytetään

Muuttujat
– Eri tyyppiset muuttujat ja kuinka niitä käytetään

Argumentit
– Miten argumentteja käytetään työnkuluissa

Hallinta
– Kuinka työnkulkuja hallitaan

Poimintaominaisuudet
– Tiedonpoiminta UiPathissa, mukaan luettuna tietojen poiminta näytöltä

Harjoitus
– Monimutkaisen automaatioesimerkin toteuttaminen UiPathin edistyneempien ominaisuuksien avulla

Hyvät käytännöt
– Jatkoesimerkkejä toteutustavoista ja kiertoteistä UiPathia käytettäessä

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

21.–22.08.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.