Uuden kirjanpitolain ajankohtaispäivä (1 pv)
Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Uuden kirjanpitolain ajankohtaispäivä (1 pv)

16.08.2016, , 16 elokuun, 2016 Sampo Korppoo

Lakitieto , Taloushallinto ja verotus

Uusi kirjanpitolaki toi runsaasti muutoksia kirjanpitolain soveltamiseen, tilinpäätöksen tietosisältöön ja kirjanpitokäytäntöihin.

Ajankohtaispäivässä käymme Risto Waldenin johdolla läpi keskeisiä muutoksia: mitä muutokset merkitsevät käytännössä ja millaisia erityishuomioita uuden lain soveltamiseen liittyy.

Kuulet myös, miten kirjanpitosäännösten soveltaminen vaikuttaa verotukseen, veroilmoitusten laatimiseen ja yhtiöoikeudellisiin kysymyksiin. Koulutuksen pääpaino on konkreettisissa esimerkeissä.

Asiantuntija
Kouluttaja KTL, KLT Risto Walden toimii verotuksen ja laskentatoimen asiantuntijana Bilanssi Oy:ssä. Hän on aiemmin työskennellyt Helsingin kauppakorkeakoulun laskentatoimen laitoksella ja Verohallinnossa. Ristolla on laaja ja pitkä kokemus kirjanpidon ja verotuksen kouluttajana ja kirjailijana.

Kommentteja aikaisemmista koulutuspäivistä:
”Kouluttaja oli huippu. Hänen koulutustapansa sai kiinnostuksen pysymään koko päivän ajan.”
”Kouluttaja on ilmiö itsessään ja innosti mukaan haastamaan käsiteltävänä olevaa aihetta.”
”Piristävä luennoitsija kirjanpitoalalta. Käytännönläheinen, humoristinen tapa esittää.”

OHJELMA 21.09.2016 klo 9–15.30

• Kirjanpitosäännösten muutokset – mikä oikeasti muuttui?
• Osakeyhtiölain muutokset – mikä muuttui, miten ja milloin sovelletaan käytännössä?
• Tuloslaskelman ja taseen erät ja niiden esitysperusteet
• Liitetietovaatimusten soveltaminen käytännössä
• Mikro- ja pienyritysten tilinpäätöshuojennukset
• Erityishuojennukset; mikrosäätiöt ja -yhdistykset, liikkeenharjoittajat
• Menetelmäsäännösten muutokset käytännössä
• Arvostus- ja jaksotussäännösten muutokset ja soveltaminen, kirjanpito, verotus ja yhtiöoikeus

Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Aika:
ke 21.09.2016 kello 9–15.30

Koulutuspäivän hinta on 530 eur + alv 24 %. Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.