Uudistettu Sähkötyöturvallisuus SFS 6002/2018 -koulutus (1 pv)
Kiwa Inspecta järjestää nyt koulutuksen:

Uudistettu Sähkötyöturvallisuus SFS 6002/2018 -koulutus (1 pv)

17.10.2019, Sokos Hotel Eden, Oulu Holstinsalmentie 29, Oulu 2 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

Työturvallisuus

Hyväksytysti suoritettu standardin SFS 6002 mukainen sähkötyöturvallisuuskoulutus edellytetään kaikilta sähköalan töitä tekeviltä henkilöiltä, mukaan luettuna työnjohto-, suunnittelu-, käyttötoiminta-, opetus- ja muissa asiantuntijatehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuksen ja siihen kuuluvan kirjallisen kokeen hyväksytystä suorittamisesta myönnetään Sähkötyöturvallisuuskortti. Koulutus ja kortti ovat voimassa viisi vuotta kerrallaan. Yleinen sähkötyöturvallisuuskoulutus suositellaan uusittavaksi lyhyemmällä aikavälillä esimerkiksi silloin, kun sähkötyöturvallisuuteen liittyvissä säädöksissä tapahtuu muutoksia.

Nyt Sähkötyöturvallisuusstandardiin SFS 6002:2015 on tehty muutos A1:2018, joka ottaa huomioon uusimman sähköturvallisuuslain vaatimukset ja joka on sovellettavissa käytäntöön heti ilmestymisensä jälkeen. Uudistuneen standardin mukaiset menettelyt ovat nyt yksinkertaisempia ja selkeämpiä kuin ennen. Niistä kuulet lisää tilaisuudessa!

Kiwa Inspectan Uudistettu Sähkötyöturvallisuus SFS 6002/2018 -koulutus tarjoaa erinomaisen vaihtoehdon päivittää tiedot ajan tasalle ja syventää aikaisempaa osaamista ja tietämystä SFS 6002 -sisällöstä ja vaatimuksista. Koulutuksessa käydään läpi käytännönläheisesti sähkötyöturvallisuuden kannalta keskeisimmät asiat ja korostetaan ohjeistuksen, turvallisten työmenetelmien ja jännitteettömyyden toteamisen merkitystä turvallisen työskentelyn kannalta.

Hyväksytysti suoritettu standardin SFS 6002 mukainen sähkötyöturvallisuuskoulutus edellytetään kaikilta sähköalan töitä tekeviltä henkilöiltä, mukaan luettuna seuraavat henkilöt:
– sähkö- ja käyttötöitä tekevät
– työnjohtotehtävissä toimivat
– suunnittelutehtävissä toimivat
– opetustehtävissä toimivat
– muissa asiantuntijatehtävissä toimivat

Kouluttaja:
Juha Kurvinen
, tekninen asiantuntija, Kiwa Inspecta

8.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

8.30 Koulutuksen avaus, päivän ohjelma

Sähkötyöturvallisuutta koskevat säädökset