Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Uusia ideoita myyntiin B2B-puolelle (1/2 pv)

Tässä koulutuksessa tutustutaan modernin myynnin tapoihin, kanaviin ja keinoihin. Rubanovitsch kouluttaa paljon myynnin ja liiketoiminnan johdon ammattilaisia ja tämän koulutus sopii loistavasti näissä rooleissa työskenteleville B2B-puolella.

Kouluttaja:
Mika D. Rubanovitsch

Suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja, liikkeenjohdon konsultti, Johtajatiimin perustaja ja toimitusjohtaja. . Ruba on valmentanut tuhansia yritysjohtajia ja kirjoittanut bisnesbestsellereitä. Ollut mm. Luhdan, Tiedon, Hotelzon Internationalin ja Pariisissa LetsBuyIt.com -yhtiön palveluksessa. Ruba on ekonomi ja aloitti työuransa Tamrockilla ja 21-vuotiaana perusti The Young Professionalsin.


Valmennuksen jälkeen ymmärrät:

– Mitkä ovat modernit kanavat ja keinot myynnissä?
– Mitä uusia tapoja on myydä eri kanavissa?
– Kaikki myyvät -teeman käytännössä: miten markkinointiautomaation keinoin liidi generoituu, pisteytetään ja siirtyy koko organisaatiossa edelleen?
– Miten eri työkalut ja tekniikat integroidaan moderniin myyntiprosessiin?
– Mitkä ovat myyntiä auttavat, ENNEN asiakaskohtaamista hyödynnettävät työkalut kuten Vainu ja Leadfeeder, sekä erilaiset kyselyt, kuten ZEF?
– Miten Social Selling (sosiaalinen myynti) ja Virtual Selling (virtuaalimyynti) toimivat saumattomana osana myyntiprosessia?

—————————-

Koulutuspaikka:
Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros, Helsinki

Ajankohta:
tiistai 05.11.2019 klo 08.45-11.30

Hinta:
260 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.