Uusia ideoita myyntiin B2B-puolelle (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Uusia ideoita myyntiin B2B-puolelle (1/2 pv)

05.11.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 15 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

Myynti

Tässä koulutuksessa tutustutaan modernin myynnin tapoihin, kanaviin ja keinoihin. Rubanovitsch kouluttaa paljon myynnin ja liiketoiminnan johdon ammattilaisia ja tämän koulutus sopii loistavasti näissä rooleissa työskenteleville B2B-puolella.

Kouluttaja:
Mika D. Rubanovitsch

Suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja, liikkeenjohdon konsultti, Johtajatiimin perustaja ja toimitusjohtaja. . Ruba on valmentanut tuhansia yritysjohtajia ja kirjoittanut bisnesbestsellereitä. Ollut mm. Luhdan, Tiedon, Hotelzon Internationalin ja Pariisissa LetsBuyIt.com -yhtiön palveluksessa. Ruba on ekonomi ja aloitti työuransa Tamrockilla ja 21-vuotiaana perusti The Young Professionalsin.

Valmennuksen jälkeen ymmärrät:

– Mitkä ovat modernit kanavat ja keinot myynnissä?
– Mitä uusia tapoja on myydä eri kanavissa?
– Kaikki myyvät -teeman käytännössä: miten markkinointiautomaation keinoin liidi generoituu, pisteytetään ja siirtyy koko organisaatiossa edelleen?
– Miten eri työkalut ja tekniikat integroidaan moderniin myyntiprosessiin?
– Mitkä ovat myyntiä auttavat, ENNEN asiakaskohtaamista hyödynnettävät työkalut kuten Vainu ja Leadfeeder, sekä erilaiset kyselyt, kuten ZEF?
– Miten Social Selling (sosiaalinen myynti) ja Virtual Selling (virtuaalimyynti) toimivat saumattomana osana myyntiprosessia?

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros, Helsinki

tiistai 05.11.2019 klo 08.45-11.30