Vaikeiden tyyppien kohtaaminen (3 h)
Haastavat tilanteet haltuun - huippusuosittu koulutus, varaa nyt paikkasi!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Vaikeiden tyyppien kohtaaminen (3 h)

17.09.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 8 heinäkuun, 2024 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi, -ilmapiiri , Viestintä ja vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - Erinomainen asiantuntemus ja taito yksinkertaistaa ja konkretisoida monimutkaisia asioita

• - Loistava kokonaisuus juuri sitä mitä hain. Ja loistava, viisas kouluttaja

• - Erittäin asiantunteva ja selkeä kouluttaja. Tein paljon oivalluksia omasta työyhteisöstäni.

• - Kouluttaja oli todella hyvä ja asiantunteva, se tuli hyvin esiin esimerkiksi silloin, kun kouluttaja vastasi kysyjille ja toki muutenkin :-)

Eventium heinäkuun etu!
    -100 euron hintaetu tai kaksi yhden hinnalla samaan koulutukseen, kun ilmoittaudut heinäkuun aikana.
    Etu koskee kaikkia Eventiumin järjestämiä koulutuksia.
    Saat edun käyttöösi, kun kirjoitat ilmoittautumislomakkeen 2. sivun ”Muut tiedot” -kohtaan koodin ”heinäkuu”.

Tunnista tyyppi ja opi toimimaan hänen kanssaan rakentavasti

Onko ammatissasi tärkeää tulla toimeen kaikkien kanssa?
    Kemiat eivät välttämättä kohtaa kaikkien kanssa ja tästä syntyy konflikteja ja ristiriitaa.
    Kurssi antaa realistista toivoa onnistua vaikeissa tilanteissa ja erilaisissa konflikteissa niin työelämässä kuin vapaa-ajalla.

Miten käydä tiukkoja neuvotteluita työntekijöiden kanssa?

Kaikkien työntekijöiden kanssa ei voi olla paras kaveri, mutta kaikkien kanssa voi oppia tulemaan toimeen.
    Kurssin aikana opit ongelmatilanteiden ratkaisukeinoja, jotka toimivat aina, tyyppiin kuin tyyppiin.

Tässä puolen päivän etäkoulutuksessa psykologi Tony Dunderfelt kertoo toimivimmat keinot vaikeiden tyyppien kohtaamiseen ja hankalien tilanteiden ennalta ehkäisyyn, tule kuulemaan lisää!

Harjoittelemalla konfliktinratkaisutaitoja onnistut!

Hyödyt
    – Varhainen puuttuminen
    – Erilaisten ihmistyyppien tunnistaminen
    – Toimivan työilmapiirin rakentaminen
    – Itsevarmuus vaikeiden tilanteiden kohtaamisessa
    – Omien vuorovaikutustaitojen kehittäminen

Vaikeiden tyyppien kohtaaminen -koulutuksen avulla ihmistuntemuksesi syvenee ja työilmapiiri paranee.

Kenelle
    Työsuojelussa toimivat, asiakaspalvelijat, työterveyden ammattilaiset, esihenkilöt, tiiminjohtajat, henkilöstöhallinto, terveydenhuollossa toimivat, sosiaalialan ammattilaiset.

Kouluttaja Tony Dunderfelt, vaikeiden tyyppien kohtaaminen -kouluttaja

Psykologi Tony Dunderfelt on ihmisenä kasvamisen asiantuntija, joka on yli 30 vuoden ajan auttanut suomalaisia ymmärtämään ihmismielen salaisuuksia.

Tony on yksi Suomen luetuimmista tietokirjailijoista. Hän on kirjoittanut laajasti psykologian eri aihealueista.

Tonyn luennoilla kellään ei ole tylsää. Ja kaikki oppivat uutta psykologiasta, ihmissuhteista ja ihmisen henkisestä kasvusta. Oivallukset tulevat Tonyn kokonaisvaltaisesta ihmiskäsityksestä ja käytännön esimerkeistä, jotka inspiroivat kuuntelijoita kehittämään omaa mielen hyvinvointiaan ja luomaan hyvää vuorovaikutusta.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – Koulutuksen sisältö oli minua hyödyttävää ja materiaali oli erinomaista. Kokonaisuus hyvä, Ei tullut aika pitkäksi kertaakaan kolmen tunnin aikana.
    – Erittäin hyvällä ja selkeällä ulosannilla tuotettu koulutus ja huippu asiantuntija avasi asiaa kattavasti. Jäi hyödynnettävissä olevia työkaluja itselle ammentaa omassa työssä.
    – Hyvä, asiansa osaava ja ytimekäs sekä olennaiset asiat selkeästi esille tuova Tony Dunderfelt. Hyvä ja rauhallinen puhetyyli, pysyi asiassa ja looginen koulutuksen eteneminen.
    – Itsereflektio ja psykologian tuntemus ei ole pahitteeksi kenellekään. Liian moni sivuuttaa nämä asiat. Tuntuu kivuliaalta katsoa vierestä, kun tilanne menee vielä huonommaksi
    puutteellisen taktiikan takia.

– Olen tosi tyytyväinen kurssiin. Lähdin etsimään ratkaisua siihen, miten ns hoidan hankalat tyypit, mutta päädyin pohtimaan omaa käytöstäni suhteessa muihin ja enemmän heidän tapaansa toimia. Oli todella oivaltava ja hyvä tulokulma miettiä asioita uudesta näkökulmasta

Aikataulu

12.45 Tervetuloa linjoille, yhteyksien tarkistus
    13.00 Koulutus alkaa
    14.30 – 14.45 Tauko
    16.00 Koulutus päättyy

Konfliktiratkaisun ABC

Hyvän vuorovaikutuksen viisi avainta
    Varhaisen puuttumisen hyödyt

Vaikeiden ihmistyyppien tunnistaminen
    Jämäkän toiminnan perusteet
    ”Kissa pöydälle”- menetelmä

Ristiriitatilanteiden hoitaminen
    Omat vahvuudet ja kehityskohdat
    Sovittelu ja ohjaava toiminta

Persoonallisuushäiriöt organisaatiossa
    Mitä tehdä, jos mikään ei auta?
    Kurssin ydinkohdat ja keskustelua

Tämä koulutus toteutetaan Zoom-webinaarina, joka toimii etävalmennuksena mukavasti.
    Voit kysyä ja kommentoida chatissa.

tiistaina 17.9.2024 klo 13.00 – 16.00

Osallistumismaksu:
    / hlö (+ alv 25,5 %). Sisältää sähköisen materiaalin.

Eventium heinäkuun etu!
    Etu koskee kaikkia Eventiumin järjestämiä koulutuksia.

Jos hyödynnät ”kaksi yhden hinnalla” -edun, valitse lomakkeella osallistujamääräksi kaksi, ja ilmoita meille myös kollegasi tiedot.
    Vain uudet ilmoittautumiset. Paikkoja rajoitetusti.
    Ei voi yhdistää muihin etuihin.
    Jos haluat maksaa kortilla, ota yhteyttä asiakaspalvelu@eventium.fi

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Esteen sattuessa:
    Saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen.

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 vuorokautta ennen koulutuksen alkua, veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Mikäli poisjäännistä ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.