Vaikuta videolla -workshop (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Vaikuta videolla -workshop (1/2 pv)

05.04.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 18 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä

Video ei ole enää vain mainos, se on vaikuttavaa ja käytännöllistä sisältöä. Videon pariin hakeudutaan, sitä ei tarvitse tuputtaa. Mikä ennen oli tekstiä esitteissä, käyttöohjeissa tai netissä pitäisi pystyä kertomaan myös videolla. Video on tehokas myös sisäisessä markkinoinnissa, rekrytoinneissa ja viestinnässä. Workshop avaa videotuotannon mahdollisuuksia käytännönläheisesti ja runsain esimerkein.

Koulutus sopii markkinointijohtajista projektitiimin jäseniin.

Kouluttajat
Joel Hypèn
, director, Siro Creative
Joel on palkittu videoalan ammattilainen. Hän on valmistunut Teatterikorkeakoulusta ja opiskellut Hankenissa, mutta ennen kaikkea hän on yrittäjä joka haluaa auttaa asiakkaitaan kertomaan kiinnostavia, koskettavia tarinoita.

Joelin yrityksistä Siro Creative tuottaa kansainvälistä näkyvyyttä saanutta sisältöä Marimekolle, Iittalalle, Samujille ja Keskolle. AdLaunch on puolestaan Joelin videostartup-yritys joka voitti joulukuussa kolmannen palkinnon Slush 100 -kilpailun ja kerää rahoitusta niin Suomessa kuin lontoolaisilta enkelisijoittajilta.

Sasu Sorkio, toimitusjohtaja, Smile Audiovisual

Koulutukseltaan Sasu on tekniikan ja näkemyksen hybridi: insinööri, taiteen maisteri. Hänellä on vuosien kokemus videoiden suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä niiden käyttämisestä organisaatioiden markkinointiviestinnässä. Yhteistyötä hän on tehnyt julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Tuottajana huolehtii, että tiimi pitää kiinni lupauksistaan, eikä budjetti vuoda. Pitää sekä lyhyitä että pitkiä saarnoja videoviestinnän ilosanomasta ja sosiaalisen median autuuksista. Lisäksi on roudarina kompaktin kokoinen, vahva ja sitkeä.
Sasu on palkittu Mainostajien rahaston palkinnolla teoksestaan videosisältöjen hyödyntämisestä organisaatioiden sisältömarkkinoinnissa. Teos ilmestyy keväällä 2018.

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvitarjoilu

9.00 Tervetuloa!

Näin ostat liikkuvaa kuvaa
– Kaikki lähtee strategiasta, videostrategiasta ja tavoitteista
– Miten hyödynnän videota myynnissä ja markkinoinnissa
– Mitä pitää ottaa huomioon, kun ostan videotuotannon ulkoa
– Mitä kumppanivalinnassa pitää ottaa huomioon
– Budjetoinnin ja kustannusten läpikäynti
– Esimerkkejä
Sasu Sorkio, Smile Audiovisual

Sasu kertoo strategisesta näkökulmasta videoiden hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa. Lisäksi käydään läpi asioita, joita tulisi ottaa huomioon videotuotannon ostamisessa. Tavoitteena on laajentaa osallistujien ymmärrystä toimia videoiden tilaajina, sekä vetää suuntaviivoja organisaation videostrategiaan. Kuulet myös vinkkejä kumppanivalinnasta, budjetoinnista ja tavoitteiden asetannasta.

Sisältö, sisältö, sisältö
– Mitä on hyvä videosisältö?
– Videosisällön trendit
– Tuotannon aikatauluttaminen
– Sisällöntekijöiden brief
– Formaattien rooli sisällön suunnittelussa
– Esimerkkejä
Joel Hypèn, Siro Creative

Sisältö on kuningas videotuotannossakin. Joel kertoo, miten osaat suunnitella pidemmälle organisaatiosi videosisältöjä ja tuoda ne kokonaisvaltaiseksi osaksi viestintää ja markkinointia. Kuulet myös argumentteja siitä, mikä on järkevä tapa toteuttaa videosisältöä

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

05.04.2018 klo 8.45-11.30

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 125 euroa /hlö + alv 24 %.

Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelma ja aamukahvitarjoilu.

Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.