Vaikuttava sponsorointi (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Vaikuttava sponsorointi (1/2 pv)

05.05.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 14 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen

Tässä koulutuksessa tutustutaan sponsoroinnin mahdollisuuksiin viestiä yrityksen arvoja ja miten asetetaan tavoitteet sekä kuinka ne mitataan. Samoin tutustaan vaatimuksiin toimittaessa erilaisten oikeuksien omistajien kanssa.

Oksanen on pitkän linjan sponsoroinnin ammattilainen. Hän on Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n puheenjohtaja sekä Euroopan kattojärjestön ESA:n hallituksen jäsen. Hän kouluttaa paljon markkinoinnin ammattilaisia ja tämä koulutus sopii loistavasti kaikille sponsoroinnin kanssa työskenteleville.

Valmennuksen jälkeen ymmärrät:

– Miten arvioida erilaisia kulttuurin ja urheilun sponsorointimahdollisuuksia
– Miten arvioida potentiaalinen näkyvyys kohderyhmässä
– Miten sponsorointia voi hyödyntää omissa medioissa
– Miten sponsorointi voi tukea tapahtumia
– Miten investoinnin suuruus on suhteessa markkinaan ja tavoitteisiin
– Kuinka arvioida kohteen organisaation kykyä tukea tavoitteiden saavuttamisessa
– Kuinka asettaa ja mitata erilaiset tavoitteet

Kouluttaja:
Risto Oksanen
, Puheenjohtaja, Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry
Risto Oksanen on sponsoroinnin ja tapahtumien intohimoinen äänenkannattaja ja arvostettu puhuja, kouluttaja ja sparraaja. Hän on Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n puheenjohtaja ja Euroopan kattojärjestön European Sponsorship Associationin hallituksen jäsen ja on ollut valitsemassa Suomen ja Euroopan parhaita sponsorointitekoja usean vuoden ajan.

Urheilussa Oksanen on toiminut mm. Veikkausliigan markkinointijohtajana, sekä usean eri urheilulajin parissa erilaisissa markkinointi- ja johtotehtävissä Kulttuurin puolella hän on konsultoinut eri klassisen ja populaarimusiikin tahoja. Hän oli mukana kirjoittamassa Ellun Kanojen ”Mitä tapahtuu huomenna sponsoroinnille” -kirjaa, joka käsittelee arvopohjaisen sponsoroinnin kehitysnäkymiä. Nykyisin hän konsultoi sekä yrityksiä, että oikeuden omistajia.

MBA tutkinnon hän suoritti 2015 Walesin Yliopistossa. Lopputyön aiheena oli brändiarvon mittaaminen ISO 10668 standardin mukaisesti. Hänen missionsa on sponsoroinnin ja tapahtumien aseman vahvistaminen alati muuttuvassa mediakentässä, kehittämällä alan osaamista, tuloksellisuutta ja arvostusta.

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 05.05.2020 klo 08.45-11.30

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.