Vaikuttavaa asiantuntijaviestintää eri kanavissa (90 min)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Vaikuttavaa asiantuntijaviestintää eri kanavissa (90 min)

10.11.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 26 lokakuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

Avaimet parempaan osaamiseen, viestintä kuuluu kaikille!

Elämme ajassa, jossa luotamme helpommin esimerkiksi asiantuntijoihin ja kaltaisiimme henkilöihin, kuin mediaan ja organisaatioihin. Vaikka yritykset ovatkin instituutioista luotetuimpia, ovat monet niistäkin heränneet siihen kuinka viesti leviää herkemmin henkilöiden kautta.

Omana itsenä tehtävä asiantuntijaviestintä on kuitenkin parhaimmillaan lähtiessään liikkeelle omasta päätöksestäsi. Sen on tarkoitus auttaa sinua vahvistamaan mielikuvia sinusta asiasi tuntijana sekä pääsemään omiin tavoitteisiisi, olivat ne mitä hyvänsä. Se mitä muut siitä mahdollisesti hyötyvät, on iloinen sivutuote.

Vaikuttavaa asiantuntijaviestintää eri kanavissa -koulutus auttaa hahmottamaan mitä sinun kannattaa ottaa huomioon saavuttaaksesi omat tavoitteesi.

Kenelle
Eri positioissa toimiville ammattilaisille niin julkisella kuin yksityisellä puolella sekä työnhakijoille, joilla on halua hyödyntää henkilötilejään työssään

Hyödyt
Vaikuttavaa asiantuntijaviestintää eri kanavissa -koulutus avaa osallistujille keinoja oman asiantuntijaprofiilin vahvistamisessa omilla ehdoilla ja antaa eväitä vaikuttavaan asiantuntijaviestintään erityisesti sosiaalisessa mediassa.

Kouluttaja Vaikuttavaa asiantuntijaviestintää eri kanavissa -koulutuksen kouluttaja Hanna Takala
Hanna Takala on toiminut Zento-tiimissä sosiaalisen median asiantuntijana jo reilusti yli 10 vuotta. Hannalla on siis erittäin vankka kokemus someviestinnästä ja sen valmennuksesta. Hanna tunnetaan innostavana sekä käytännönläheisenä kouluttajana ja hänen erityisosaamistaan on asiantuntijaviestintä, jota hän on valmentanut yritysten ja organisaatioiden asiantuntijoille sekä johdolle.

Hanna on saanut asiantuntijaviestinnän valmennuksistaan erinomaista palautetta, joista muutamia alla:
– ”Hyvä asiantuntija, mentiin tarpeeksi konkretiaan”
– ”Saimme paljon hyviä näkökulmia ja rohkaisua someviestintään”
– ”Sai aikaan keskustelua, hyvä havainnollistaja”
– ”Todella hyvä, rohkaiseva ja innostava kouluttaja, sai mielenkiinnon heräämään”
– ”Hyvä ja selkeä ulosanti”
– ”Sopiva tahti ja valtavasti tietoa”
– ”Paras some-koulutus, jossa olen ollut”

Tämä etäkoulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida koulutuksen aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Aikataulu

12.45 Yhteyksien tarkistus
13.00 Koulutus alkaa
14.30 Koulutus päättyy
– pidämme tarvittaessa tauon

– Mitä tarkoittaa asiantuntijaviestintä ja mitä hyötyä siitä on?
– Millainen on hyvä asiantuntijaprofiili?
– Millaisilla sisällöillä ja materiaaleilla kannattaa tuoda omaa osaamista esille?
– Miten voimistetaan viestinnän vaikuttavuutta?
– Miten toimit systemaattisesti somessa, jotta asiantuntijuutesi vahvistuu ja verkostosi kasvaa ja kehittyy?
– Miten mitataan tuloksia eli omaa onnistumista?
– Vinkkejä ja käytännön esimerkkejä eri kanavista

Verkkovalmennus

Keskiviikkona 10.11.2022 klo 13:00 – 14:30

Osallistumismaksu:
/ hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy valmennus ja sähköinen materiaali.

Ryhmäetuhinta:
samasta organisaatiosta kaksi tai useampia osallistujia: 177 euroa / hlö (+ alv 24%).

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.