Vaikuttavuuden mittaaminen sosiaalisessa mediassa (1 pv)
490 euroa /hlö + alv 24 %
23.09.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki
490 euroa /hlö + alv 24 %
23.09.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki
Vaikuttavuuden mittaaminen sosiaalisessa mediassa -koulutuksessa opit asettamaan oikeanlaisia, toimivia tavoitteita ja suunnittelemaan niiden mittaustapoja.
Koulutuksen jälkeen ymmärrät, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Toisaalta pohditaan sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin vaikuttavuutta, mitä se tarkoittaa ja miten aitoa vaikuttavuutta sosiaalisessa mediassa voidaan arvioida.
Koulutuksen sisältö:
• vaikuttavuuden määrittäminen
• vaikuttavuuden mittaamisen malli
• esimerkkejä
• oman toiminnan mittaaminen ja analysointi, jotta tietää, mikä oikeasti toimii missäkin palvelussa kunkin kohderyhmän kohdalla
• eri palvelujen omat tilastointityökalut
• muut työkalut ja välineet mittaamiseen ja analysointiin
Asiantuntija:
Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)
8.30 alkaen Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu
9.00 Vaikuttavuuden mittaaminen sosiaalisessa mediassa
Vaikuttavuuden määrittäminen
Vaikuttavuuden mittaamisen malli
Esimerkkejä
Oman toiminnan mittaaminen ja analysointi, jotta tietää, mikä oikeasti toimii missäkin palvelussa kunkin kohderyhmän kohdalla
Eri palvelujen omat tilastointityökalut
Muut työkalut ja välineet mittaamiseen ja analysointiin
15.30 Tilaisuus päättyy
Tarjoilut: 8.30 alkaen aamiaistarjoilu, 12.00-12.30 lounas, 13.45 iltapäiväkahvit
Koulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki
Ajankohta:
keskiviikko 23.09.2020
Jäsenetuhinta:
490 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta:
690 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Vaikuttavuuden mittaaminen sosiaalisessa mediassa (1 pv)
490 euroa /hlö + alv 24 %
23.09.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki