Väkevät vuorovaikutustaidot (2 pv)
Uusi koulutus!
Elevator järjestää nyt koulutuksen:

Väkevät vuorovaikutustaidot (2 pv)

29.-30.05.2023, Elevator, Helsinki , 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Esihenkilötyö , HR ja henkilöstöhallinto , Tiimityö , Työhyvinvointi , Vuorovaikutus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Hyöty Mirkon vetämistä valmennuksista on ollut konkreettista ja näkynyt arjessa. Valmennuksista saa loistavat valmiudet esimerkiksi esimiestehtäviin ja kansainvälisessä työ-yhteisössä toimimiseen. Mirkon valmennuksia käyneet ihmiset pystyvät näppärästi hyödyntämään valmennuksissa oppimiaan työkaluja arjessa ja tehostamaan sitä kautta omaa toimintaansa, esimerkiksi palavereissa ja workshopeissa." -Ulla Nousiainen, Nordea

• "Mirko Häyrisen vetämä valmennuskokonaisuus oli hyvin suunniteltu ja huolella toteutettu. Kurssilaiset ovat kertoneet, että opittuja työkaluja on käytetty ahkerasti valmennuksen jälkeen niin pienissä palavereissa kuin isommissa tilaisuuksissakin. Valmennus on kehittänyt pysyvästi tapaamme toimia kokouksissa ja työpajoissa. Valmennuksissa opittavat työkalut ovat niin konkreettisia, että ne on helppo viedä käytäntöön." -Katriina Huhtala, Orion Oyj

Haluatko menestyä työelämässä?
    Haluatko vaikuttaa ja vakuuttaa haastavissa tilanteissa?
    Haluatko nousta karismaattiseksi ja pidetyksi henkilöksi?
    Haluatko olla taitava neuvottelija ja hyvä keskustelija?
    Haluatko käyttöösi menetelmät, jotka perustuvat vuosien kokemukseen haastavista kohtaamisista ja neuvottelutaitoja vaativista tilanteista?

Mikäli vastauksesi joihinkin näistä edellä mainittuihin kysymyksiin on KYLLÄ, niin tämä kyseinen valmennus on juurikin sinua varten. Tässä valmennuksessa saat ratkaisuja näihin edellä mainittuihin kysymyksiin ja opit viemään vuorovaikutustaitosi aivan uudelle tasolle.

Väkevät vuorovaikutustaidot -valmennuksessa opit
    – Luomaan luottamusta
    – Luomaan merkityksellisiä ja voimaannuttavia vuorovaikutustilanteita
    – Luomaan vuorovaikutteisia palautteenantotilanteita
    – Konkreettisen mallin sekä positiiviseen palautteenantoon että haastavien tilanteiden purkamiseen
    – Antamaan palautetta haastavissakin tilanteissa tavalla, joka syventää luottamusta ja kannustaa kehittymään
    – Haastamaan muut kehittämään omia käsityksiään ja omaa ajatteluaan
    – Miten hyödynnät itse saamaasi palautetta kehityksen moottorina

Ilmoittauduthan ajoissa. Valmennukseen otetaan mukaan 15 nopeimmin ilmoittautunutta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Valmennustapa
    Väkevät vuorovaikutustaidot -valmennuksen toimintatapa on työpaja-tyyppinen. Tarkoitus on oppia tekemällä ja muuttaa osallistujien osaaminen tekemiseksi. Valmennuksessa työstetään myös osallistujien itse valitsemia aiheita ja haasteita.

Jokainen osallistuja rakentaa henkilökohtaisen aikataulutetun toimintasuunnitelmansa, mikä varmistaa valmennuksen oppien käyttöönoton ja henkilökohtaisen kehityksen.

Valmentaja
    Valmentaja Mirko Häyrinen
    Mirko Häyrinen on valmentaja, joka on kouluttanut kymmeniä tuhansia ihmisiä ja vetänyt pitkälti yli 2000 tilaisuutta – yksittäisistä kokouksista ja valmennuksista aina kokonaisten konsernien strategioiden jalkautusprosesseihin ja henkilöstökyselyn purkuihin asti.

Mirko on karismaattinen valmentaja, joka sytyttää osallistujissa halun kehittyä ja kukoistaa. Mirko saa osallistujajoukon innostumaan, motivoitumaan ja sitoutumaan. Mirkon erikoisalaa ovat  tehokkaan ajankäytön hallinnan valmennukset, fasilitointivalmennukset ja erilaisten tilaisuuksien fasilitointi.

Mirko johtaa Suomen Fasilitoinnin Mestarit –yhteisöä, johon kuuluu yli 1000 jäsentä. Mirko on IAF:n (International Association of Facilitators) jäsen ja koulutukseltaan organisaatiopsykologi. Ennen uraansa valmentajana Mirko on toiminut muun muassa kansainvälisen yrityksen toimitusjohtajana.

Palautetta aiemmista valmennuksista:
    – ”Hyöty Mirkon vetämistä valmennuksista on ollut konkreettista ja näkynyt arjessa. Valmennuksista saa loistavat valmiudet esimerkiksi esimiestehtäviin ja kansainvälisessä työ-yhteisössä toimimiseen. Mirkon valmennuksia käyneet ihmiset pystyvät näppärästi hyödyntämään valmennuksissa oppimiaan työkaluja arjessa ja tehostamaan sitä kautta omaa toimintaansa, esimerkiksi palavereissa ja workshopeissa.
    En voi mitään muuta sanoa, kuin että olen äärimmäisen tyytyväinen Mirkon kanssa tehtyyn yhteistyöhön. Kaikki tavoitteet, jotka Mirkon kanssa järjestetyille koulutuksille on asetettu, on saavutettu.” -Ulla Nousiainen, Nordea

– ”Mirko Häyrisen vetämä valmennuskokonaisuus oli hyvin suunniteltu ja huolella toteutettu. Kurssilaiset ovat kertoneet, että opittuja työkaluja on käytetty ahkerasti valmennuksen jälkeen niin pienissä palavereissa kuin isommissa tilaisuuksissakin. Valmennus on kehittänyt pysyvästi tapaamme toimia kokouksissa ja työpajoissa. Valmennuksissa opittavat työkalut ovat niin konkreettisia, että ne on helppo viedä käytäntöön.” -Katriina Huhtala, Orion Oyj

Elevatorin koulutustilat, Capellanranta 3 LT1, Verkkosaari, 00580 Helsinki

ma-ti 29.-30.5.2023 kello 9.00-16.30

1397 euroa /hlö + alv 24 %.

Etuhinta vain KurssitNytin kautta! Norm. hinta valmennukselle on 3500€ + alv per osallistuja.
    Hinta sisältää kahden päivän valmennuksen, kurssimateriaalit sekä aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin valmennuspäivinä.

Peruutus- ja muutosehdot:
    Ilmoittautuminen valmennukseen on sitova. Valmennus laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Kun valmennus on maksettu, rahoja ei enää palauteta. Esteen sattuessa osallistujan voi veloituksetta vaihtaa, myös aivan viime hetkelläkin. Maksamansa hinnan voi myös käyttää osallistumiseen johonkin toiseen Elevatorin valmennukseen tai saman valmennuksen myöhempään toteutukseen. Elevator pidättää oikeuden muutoksiin.