Vakuuttavuus ja vaikuttavuus etämyynnissä (2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Vakuuttavuus ja vaikuttavuus etämyynnissä (2 pv)

05.-26.02.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 14 joulukuun, 2020 Sampo Korppoo

Myynti

Vakuuttavuus ja vaikuttavuus etämyynnissä -koulutuksessa vahvistetaan omaa ja organisaatio kilpailukykyä ja vahvistetaan etämyynnin osaamista ja vuorovaikutustaitojasi. Koulutuksesta saat uutta potkua myyntiisi ja uusia taitoja osaamispakkiisi.

Valmennus on suunnattu kaikille myyjille ja asiantuntijoille, jotka myyvät palveluita, tuotteita tai ideoita.

Valmennuksessa käsiteltäviä aiheita:
-vuorovaikutteisuus ja asiakkaan kohtaaminen etämyynnissä
-asiakkaan odotusten täyttäminen ja ylittäminen

Valmennuspäivien välissä osallistujat valmistavat myyntityöhönsä liittyvän etämyyntidemon. Etämyyntidemot pidetään valmennuksen toisessa osassa. Demojen purku tapahtuu etänä pienryhmissä. Osallistujat saavat demostaan palautteen.

Kukin osallistuja osallistuu valmennuksen ensimmäiseen osaan 5.2.2021 klo 9-12 sekä YHTEEN seuraavista harjoitusryhmistä:

12.2. klo 9-12 ryhmä 1
19.2. klo 9-12 ryhmä 2
26.2. klo 9-12 ryhmä 3

Kurssilla tullaan käyttämään kamerayhteyttä molemmilla valmennuskerroilla. Varauduthan siis olemaan ääni- ja kamerayhteydessä!

Hyödynnä valmennus myös verkostoitumisen ja uusien liidien kannalta!

Asiantuntija: Viestintävalmentaja Terhi Meriläinen, Puheosuuskunta Vokomotiivi

Koulutus striiminä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Vakuuttavuus ja vaikuttavuus etämyynnissä
• miten teen etämyyntitapaamisesta kiinnostavan
• miten saan asiakkaan osallistumaan
• miten kohtaan asiakkaan ja rakennan luottamusta etämyyntitapaamisessa
• miten täytän ja ylitän asiakkaan odotukset

12.00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma valinnan mukaan 12.2. / 19.2. / 26.2. klo 9-12 Etävalmennus 2

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Vakuuttavuus ja vaikuttavuus etämyynnissä
• etämyyntidemot
• valmentajan ja myyjäkollegoiden palaute

12.00 Tilaisuus päättyy

ETÄKOULUTUS

05.02.2021 ja 12., 19., 26.02.2021

Jäsenetuhinta 495 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 695 euroa /hlö + alv 24 %.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.