Valmentava ja tuloksellinen johtaminen (1/2 pv)
Suosittu koulutus nyt puolen päivän etäkoulutuksena - varaa paikkasi!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Valmentava ja tuloksellinen johtaminen (1/2 pv)

09.12.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 29 marraskuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Erinomainen teorian ja käytännön yhdistelmä, työkalut loistavia kaikessa yksinkertaisuudessaan.”

• ”Yllätti positiivisesti.”

• "Kouluttaja oli hyvä. Koulutuksen oppi on helposti sovellettavissa omaan ja organisaation toimintaan."

• ”Antoi eväitä positiiviseen lähestymiseen.”

• "Monipuolinen koulutus, joka antoi eväitä jatkoa varten. Lisäksi ryhdyin pohtimaan asioita eri näkökulmasta."

Käytännön keinoja esimiestyön ja johtamisen kehittämiseksi

Valmentava ja tuloksellinen johtaminen perustuu johtamisen moderneihin käytäntöihin, jossa johtamisen tehtävänä on auttaa henkilöä hyödyntämään potentiaaliaan ja saavuttamaan tavoitteensa.

Valmentavana johtajana, esimiehenä tai asiantuntijana osaat sitouttaa ja innostaa henkilöä ja tiimiä antamaan parastaan! Et ratko ongelmia, vaan autat organisaatiotasi oppimaan ja kehittymään. Valmentajana osaat arvioida henkilön kyvykkyyttä ja vaikuttaa motivaatioon ja asenteisiin – sekä saavuttamaan tavoitteensa.

Tervetuloa osallistumaan tehokkaaseen ja innostavaan valmennukseen, jossa saat käytännön keinoja valmentavan ja tuloksellisen johtamisesi kehittämiseksi.

Kenelle
    Yritysjohto, esimiehet, hr-johto, asiantuntijat ja projekti- ym. päälliköt, jotka vastaavat tiimistä tai haluavat kehittää tavoitteellista, valmentavaa johtajuutta.

Tämän koulutuksen hyödyt
    – Saat itsellesi valmentavan johtamisen ydintaidot kokeneen valmentajan johdolla.
    – Saat käytännön malleja ja työkaluja tiimisi johtamiseen ja toimit tehokkaammin johtajana ja esimiehenä.
    – Saat keinoja, joilla vaikutat henkilön motivaatioon, asenteisiin ja tuloksiin.

Valmennuksen työkaluilla voit aloittaa valmentavan johtamisen toteuttamisen välittömästi omassa organisaatiossasi.

Kouluttaja Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer
    Juha Porkka, MBA, Certified Extended DISC Trainer, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Juhalla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.

Palautteita aiemmista koulutuksista:
    – ”Yllätti positiivisesti.”
    – ”Kouluttaja oli hyvä. Koulutuksen oppi on helposti sovellettavissa omaan ja organisaation toimintaan.”
    – ”Antoi eväitä positiiviseen lähestymiseen.”
    – ”Monipuolinen koulutus, joka antoi eväitä jatkoa varten. Lisäksi ryhdyin pohtimaan asioita eri näkökulmasta.”

Etäkoulutus toteutetaan Zoomilla.
    Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii vuorovaikutteisena etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

8.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
    9.00 Koulutus alkaa

Mitä valmentavalla johtamisella voi saavuttaa?
    – Erilaiset johtamistavat: management, leadership ja valmentaminen
    – Pomo vai valmentaja – case-esimerkki
    – Ongelmista ratkaisukeskeisyyteen
    – Toimintasuunnitelma, jolla saavutat tuloksia
    – Miten toteutat tehokkaasti one-to one -keskustelut

Tauko

Valmentavan johtamisen toteuttaminen
    – Mitä jos henkilö ei suoriudu?
    – Valmentajan keinot eri johtamistilanteissa
    – Miten otan valmentavan johtajuuden omaan käyttööni
    – Yhteenvetokeskustelu ja vinkit jatkoon

11.30 Koulutus päättyy

Verkkovalmennus
    (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

9.12.2021 klo 9.00 – 11.30

Osallistumismaksu:
    / hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin. Striimaustallenne on katsottavissa koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan.

Ryhmäetuhinnat:
    samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%).

Bonus!
    Ilmoittaudu 1.12.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.