Valmentava johtaminen (2 x 1/2 pv)
Nyt etävalmennuksena!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Valmentava johtaminen (2 x 1/2 pv)

11.-18.03.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 1 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Erinomainen teorian ja käytännön yhdistelmä, työkalut loistavia kaikessa yksinkertaisuudessaan.”

• ”Hyvä läpileikkaus tavoitteelliseen ja valmentavaan johtamiseen.”

• ”Yllätti positiivisesti.”

• ”Koulutus vahvisti käsitystäni hyvä asiantuntijaorganisaation johtamisesta.”

• ”Antoi eväitä positiiviseen lähestymiseen.”

Nyt kätevästi kahden koulutuksen sarja etävalmennuksena!

Tavoitteellinen ja valmentava johtaminen perustuu johtamisen moderneihin käytäntöihin, jossa johtamisen tehtävänä on auttaa henkilöä hyödyntämään potentiaaliaan ja saavuttamaan tavoitteensa.

Valmentavana johtajana, esimiehenä tai asiantuntijana et ratko ongelmia, vaan autat organisaatiotasi oppimaan ja kehittymään. Valmentajana osaat arvioida henkilön kyvykkyyttä ja vaikuttaa motivaatioon ja asenteisiin. Osaat sitouttaa ja innostaa henkilöä ja tiimiä antamaan parastaan!

Kahden aamupäivän aikana saat työkalut ja toimintamallit, johon voit johtamisessasi nojata ja kehittää oman vastuualueesi tavoitteellista työskentelyä. Tilaisuuden perusteella sinulla on hyvä käsitys, miten kytket johtamisesi yrityksen strategisiin tavoitteisiin. Osaat myös käyttää keskeisiä johtamisen työkaluja ja toimintamalleja, joita saat tilaisuudessa käyttöösi.

Tervetuloa osallistumaan tehokkaaseen etävalmennukseen, jossa saat käytännön keinoja oman johtamis- ja esimiestyöskentelysi kehittämiseksi.

Kenelle

Yritysjohto, esimiehet, hr-johto, asiantuntijat ja projekti- ym. päälliköt, jotka vastaavat tiimistä tai haluavat kehittää tavoitteellista, valmentavaa johtajuutta.

Kouluttaja Juha Porkka, johtamisen ja myynnin asiantuntija

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus johdon, esimiesten ja asiantuntijoiden valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä, joka auttaa yrityksiä ja yksilöitä saavuttamaan tavoitteensa.

”Selkeät, konkreettiset esimerkit”

”Erittäin hyvä valmentaja”

Tämän koulutuksen hyödyt

• Saat itsellesi yrityksen strategiaan ja tavoitteisiin sidotun valmentavan johtamisen ydintaidot ja keinoja toimia omien johdettaviesi valmentajana.
    • Tilaisuuden perusteella tiedät, miten vaikutetaan henkilön motivaatioon, asenteisiin ja tuloksiin.
    • Saat käytännön malleja ja työkaluja yksilön ja tiimin johtamiseen ja toimit tehokkaammin johtajana ja esimiehenä.
    • Valmennuksen yhteydessä saatavilla työkaluilla voit aloittaa tehokkaamman johtamisen toteuttamisen välittömästi omassa organisaatiossasi.

Päivä 1

8.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

9.00 Koulutus alkaa

• Mitä valmentavalla johtamisella voi saavuttaa?
    • Tavoitteiden merkitys valmentavassa johtamisessa
    • Erilaiset johtamistavat: management, leadership ja valmentaminen
    • Case-esimerkki johtamistilanteesta
    • Kyvykkyyden ja motivaation johtaminen
    • Yrityksen tavoitteet yksikön, tiimin ja yksilön johtamisessa
    • Tavoitteiden asettaminen ja johtaminen

11.30 Koulutuspäivä päättyy

Päivä 2

8.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

9.00 Koulutus alkaa

• Valmentavan johtamisen toteuttaminen
    • Mitä jos henkilö ei suoriudu?
    • Valmentajan keinot eri tilanteissa
    • Johtamismalli – kolme vaihetta tehokkaaseen johtamiseen
    • Miten otan valmentavan johtajuuden käyttöön omassa työssäni
    • Yhteenveto ja valmentajan vinkit jatkoon

11.30 Koulutus päättyy

Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.
    Tutustu tarkemmin Zoomiin

KoulutuspaikkaVerkkovalmennus Zoomilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

Ajankohta: 11.3. ja 18.3.2021 klo 9.00-11.30

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 567 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 497 euroa / hlö (+ alv 24%)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.