Valmentavan johtamisen evoluutio (1 pv)
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Valmentavan johtamisen evoluutio (1 pv)

09.01.2018, Webinaari , Webinaari 15 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Miten Lean soveltuu koripallojoukkueen valmentamiseen ja mitä minä voisin oppia heiltä? Haluaisitko nähdä kuinka Suomen koripallomaajoukkueen ”Susijengin” valmentavan johtamisen toimintamalli luotiin ja kuinka sitä käytetään?

Hyvä, koska tässä koulutuksessa pääpaino on käytännössä ei teoriassa!
Näet miten valmentavan johtamisen toimintamalli ja loistava ryhmähenki ovat luotu ”Susijengiin”. Lisäksi opit kuinka tämän voisi soveltaa teidän yrityksessä.

Voit osallistua webinaariin oman työpöydän ja tutun kahvikupin äärestä täysin ilman matkustamisen vaivaa ja kuluja!

Kenelle tämä koulutus on tarkoitettu?

Julkisen ja yksityisen sektorin toimihenkilöille ja ylemmille toimihenkilöille sekä valmentavasta johtamisesta kiinnostuneille henkilöille. Voit työskennellä joukkueesi valmentajana tai esimerkiksi tuotantoon, projektien hallintaan, logistiikkaan, markkinointiin, myyntiin tai strategiaan liittyvissä tehtävissä. Voit myös olla yrityksen johdossa, päällikkötasolla, tuotannon esimiehenä tai kehitysinsinöörinä.

Tässä vielä suoraan asiakkaiden kommentteja aikaisemmista webinaareista:

”Webinaarissa annettiin hyvä kuva siitä, miten projekteissa voi onnistua tai epäonnistua. Hyvä, että myös ne ’käsikirjasta’ poikkeavatkin kokemukset esitellään. Se lisää uskottavuutta. Kaksi tuntia meni tosi nopeasti mielenkiintoisen aiheen parissa.”

”Hyvät ja käytännönläheiset esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista.”

”Webinaari oli juuri sitä mitä se lupasikin! Lisäksi se toimi teknisesti hyvin ihan tavallisella tietokoneella ilman erillisiä ladattavia ohjelmia.”

– Miten Lean johtamista sovellettiin Susijengin kanssa
– Mitä erityispiirteitä valmentavassa johtamisessa Susijengin sisällä
– Resurssit vs lopputulema
– Laadun ja osaamisen jatkuva kehitys -> optimointi
– Menestys

P.S Lataa tästä ilmainen Opas: 9 ohjetta parempaan Lean Johtamiseen

Kauppatieteiden maisteri ja koripallon Suomen mestari 2011 Jura Ratia:
– Perehtynyt läheisesti Suomen koripallomaajoukkueen ”Susijengin” valmentamiseen

Webinaari

09.01.2018 kello 9.30-10.50

197 eur (+ alv). Hinta sisältää webinaari työkirjan (arvo 26 eur).
Tekniikasta johtuen osallistujien määrä on rajattu ja osallistujat otetaan mukaan webinaariin ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen:
Osallistujalta tarvitsemme ainoastaan sähköpostiosoitteen ja laskutustiedot (sähköposti vai verkkolaskutus sekä verkkolaskutustiedot). Lean Lion Oy lähettää päivää ennen tapahtumaa tuohon sähköpostiosoitteeseen linkin webinaariin sekä kaikki tarvittavat materiaalit webinaaria edeltävänä päivänä.

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta.