Verodebatti: Scrip dividend, OYL:n ja verotuksen yhteensovittaminen sekä osinkojen lähdeverotus -webinaari (2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

01.03.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 27 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Lakitieto , Taloushallinto ja verotus

Ossi Haapaniemi ja Jouni Weckström debatoivat ajankohtaisten verotuskysymysten ytimessä uudessa webinaarisarjassa. Verotuksen asiantuntijoille suunnattu webinaarisarja pureutuu pintaa syvemmältä mielenkiintoisiin oikeustapauksiin, verotuksen kansalliseen sääntelyyn, verospimusoikeuteen ja EU-oikeuteen ratkaisukäytännön valossa.

Tässä osassa asiantuntijat paneutuvat scrip dividend -järjestelyihin (osinkoa vai uusia osakkeita), osakeyhtiölain ja verotuksen yhteensovittamiseen sekä osinkojen lähdeverotukseen verosopimustilanteissa. He tutkivat asiaa tapauksen KHO 2020:116 kautta.

Voit osallistua tähän yksittäiseen webinaariin tai edullisesti koko webinaarisarjaan. Lue lisää sarjasta täältä.

Koulutus on suunnattu veroasiantuntijoille, yritysten talousjohdolle, hallinnon virkamiehille ja muille verotuksen parissa työskenteleville

Kouluttajat:
Ossi Haapaniemi
, asianajaja, osakas, Roschier Asianajotoimisto Oy

Jouni Weckström, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto Waselius & Wist Oy

Ohjelman sisältö ilmoitetaan myöhemmin.

Koulutus järjestetään verkossa

1.3.2022, klo 9:00-10:30

/hlö + alv 24 %. Koulutuksen hintaan sisältyy tallenne, joka on osallistujien katsottavissa kuusi kuukautta koulutuksen jälkeen.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 190 euroa /hlö + alv 24 %.
6-10 osallistujaa: 150 euroa /hlö + alv 24 %.

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Varmista paikkasi koulutuksessa ilmoittautumalla viimeistään kaksi viikkoa ennen koulutuspäivää.