Videoiden hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Videoiden hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa

30.09.2018, Verkkokurssi , Verkkokurssi 12 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Markkinointi , Verkkokurssi

Videoiden käyttö verkossa ja digitaalisessa markkinointiviestinnässä kasvaa koko ajan. Esimerkiksi viime vuosina suureen suosioon noussut YouTube tavoittaa jo lähes kaikki alle 35-vuotiaat suomalaiset. Myös Facebook ja muut suositut somekanavat suosivat videosisältöä palveluissaan.

Hyödyt
Tässä koulutuksessa saat konkreettisia vinkkejä videon hyödyntämiseen digitaalisessa markkinoinnissa. Käymme läpi eri palveluiden mahdollisuuksia ja parhaita käytäntöjä videoiden hyödyntämiselle. Opit perusteet parhaista sisältömuodoista ja tärkeimmät tärpit tehokkaista työkaluista!

Tämä koulutus on sinulle, joka haluat ottaa videot käyttöön osana digitaalista markkinointia. Olet videoiden parissa aloittelija tai jo hieman pidemmälle päässyt, mutta etsit lisää vinkkejä miten videot saisi paremmin osaksi yrityksen viestintää ja markkinointia.

HUOM! Koulutuksessa ei harjoitella videoiden kuvaamista tai editointia käytännössä, mutta saat toki rahanarvoisia vinkkejä ja esimerkkejä myös käytännön tekemiseen ja videotuotantoon.

Kouluttaja
Koulutuksen pitää Grapevinen kehitysjohtaja Jussi Saunamäki, joka on käyttänyt YouTubea aktiivisesti vuodesta 2008. Jussi tuntee videomarkkinoinnin mahdollisuudet sekä toiminnan niin yksittäisen käyttäjän kuin yrityksen näkökulmasta. Jussilla on myös Google AdWords Video -sertifikaatti YouTube-videomainonnan hallinnasta.

Miksi videot toimivat niin hyvin digimarkkinoinnissa?
Tärkeimmät videopalvelut ja -kanavat
Perusasiat kuntoon
– Videon asetukset
– Kanavan ja videoiden nimeäminen
– Videoiden hakukoneoptimointi
Videoiden suunnittelu ja sisällöt
– Minkälainen sisältö toimii missäkin kanavassa ja palvelussa
– Vuosikellon hyödyntäminen
– Analytiikka osaksi suunnittelua
Video-mainonta verkossa
Natiivivideot, tarinat ja vaikuttajamarkkinointi

Verkkokoulutus

Milloin vaan.

euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.