Viestijän kielen- ja mielenhuolto (1 pv)
Infor järjestää nyt koulutuksen:

Viestijän kielen- ja mielenhuolto (1 pv)

29.05.2024, Helsinki ja etäosallistumismahdollisuus , 2 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Viestintä

Keskitymme hiomaan työkaluista tärkeimpiä eli luovuutta ja kirjoitustaitoa.

Kiire, alati kasvavat vaatimukset sekä niskaan huohottava tekoäly ovat omiaan kaventamaan viestijän luovuutta.
Terävä kynä ja notkea mieli ovat kuitenkin tärkeitä erottautumistekijöitä työmarkkinoilla.

Viestijän kielen- ja mielenhuolto -koulutuspäivä tarjoaa työkaluja luovien ja kiinnostavien tekstien synnyttämiseen sekä vinkit oikeinkirjoituksen hiomiseen. Kyseessä on jokaisen viestijän tarpeellinen vuosihuolto!

Koulutuspäivä järjestetään hybridinä.

Hyödyt

– saat uusia työkaluja tekstien ideoimiseen, tiedonhankintaan ja kirjoittamiseen
– opit tehokkaan kirjoitusprosessin eri vaiheet
– saat vinkkejä virheiden välttämiseen ja korjaamiseen
– pääset tekemään kirjoitusharjoituksia ja saat niistä palautetta
– oppiminen tapahtuu luovassa ja innostavassa ympäristössä
– saat mahdollisuuden vahvistaa kirjoitustaitojasi harjoitusten, rakentavan palautteen ja käytännönläheisen teorian siivittämänä

Kenelle
Valmennus soveltuu kaikille työkseen tekstiä tuottaville. Saat valmennuksesta uusia työkaluja, jotka auttavat tekemään teksteistä kiinnostavia ja mieleenpainuvia sekä nopeuttavat niiden tuottamista. Opit myös hiomaan tekstin sujuvaksi ja karsimaan virheet.

Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:
– viestinnän ja/tai markkinoinnin asiantuntija, päällikkö, johtaja
– sisällöntuottaja
– projektipäällikkö
– HR-ammattilainen

Kouluttaja
Marjo Tiitto
, viestintävalmentaja, juontaja, toimittaja, yritysviestinnän ja tarinankerronnan ammattilainen

Marjo Tiitto on viestintävalmentaja, juontaja, toimittaja sekä yritysviestinnän ja tarinankerronnan ammattilainen. Hänen erikoisalaansa ovat media- ja esiintymistaidot, tarinankerronta, yritysviestintä ja kirjallinen sisällöntuottaminen.

Ennen nykyisiä valmentajan tehtäviään hän on työskennellyt mm. toimittajana, uutisankkurina, viestintäpäällikkönä ja yritysviestintäpäällikkönä.

Koulutukseltaan Tiitto on sekä filosofian maisteri (journalistiikka) että taiteen maisteri (elokuva- ja tv-käsikirjoittaminen). Hän on opiskellut yliopistossa suomen kieltä ja suorittanut myös johtamisen erikoisammattitutkinnon.

Valmennuksen sisältö

– eväitä ideoimiseen ja tiedonhankintaan
– tekstin kiinnostavuusmuotoilu (sis. tärkeimmät tekstimuodot)
– kirjoittaminen prosessina
– vinkkejä oikeinkirjoitukseen
– käytännön kirjoitusharjoitukset

Töölönlahden koulutuskampus, Mannerheimintie 15, Helsinki
Hybridikoulutus, voit itse valita osallistutko lähikoulutukseen Helsingissä vai etänä verkon välityksellä.

29.5.2024, klo 09.00 – 16.00

(+ alv. 24 %). Hinta sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lähitoteutuksessa lounaan ja taukotarjoilut.

Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.