Viestintäkulttuurin kehittäminen (1/2 pv)
Infor järjestää nyt koulutuksen:

Viestintäkulttuurin kehittäminen (1/2 pv)

22.04.2024, Helsinki ja etäosallistumismahdollisuus , 12 tammikuun, 2024 Sampo Korppoo

Viestintä ja vuorovaikutus

Haluaisitko kehittää työyhteisönne viestintäkulttuuria ja saada parannettua ihmisten välistä yhteistyötä? Onko väki ajautunut etäälle toisistaan ja kokee ehkä yhteisöllisyyden puutetta? Tuntuuko eri osastot ja tiimit tekevän töitä erillään tietämättä toistensa töistä?

Viestintä on se liima, joka mahdollistaa niin yhteyden kokemuksen kuin hyvän yhteistyön ihmisten välillä. Tässä inspiroivassa valmennuspäivässä opit, miten rakentaa yhteistyötä vahvistavaa ja yhteistä innostusta ruokkivaa viestintäkulttuuria.

Toteutamme koulutuksemme hybridinä.

Yhteistyön ja yhdessä tekemisen haasteet juontavat yleensä työyhteisön viestintäkulttuuriin: kohtaamiseen, vuorovaikutustaitoihin, toimintamalleihin ja yleiseen tunneilmapiiriin. Valmennus tarjoaa toimiviksi testattuja työkaluja ihmisten välistä yhteyttä parantavan ja yhteistyötä vahvistavan viestintäkulttuurin rakentamiseen. Käytännönläheisessä päivässä pääset aitojen esimerkkien kautta sukeltamaan tyypillisimpiin yhteistyötä estäviin ja yhteisöllisyyden kokemusta haastaviin viestinnän kipukohtiin ja saat niihin konkreettisia ratkaisuideoita.

Valmennus sopii sinulle, joka kaipaat konkreettisia työkaluja ihmisten välisen vuorovaikutuksen ja yhteistyön kehittämiseen.

Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:
– tiiminvetäjä tai esihenkilö
– viestinnästä vastaava tai sitä kehittävä viestinnän asiantuntija
– henkilöstön kyvykkyyksistä ja työyhteisötaidoista vastaava
– työnantajamielikuvasta vastaava
– työpäiväkokemuksesta vastaava
– innovaatioista ja yhteistyöstä vastaava

Hyödyt
– Saat uusia näkökulmia ja ratkaisuja viestintäkulttuurin ja yhteisöllisyyden kehittämiseen
– Pääset syventämään ymmärrystäsi viestinnän roolista yhteistyön onnistumisessa
– Saat tukea yhteistyötä edistävän kokemuksen rakentamiseen omassa työssäsi ja organisaatiossasi
– Opit tunnistamaan etäännyttävät ja yhteistyötä heikentävät toimintamallit ja muuttamaan vuorovaikutusta yhteyttä rakentavaksi

Kouluttaja
Ella Koota
, Ihmislähtöisen viestinnän kehittäjä, strategi, viestintävalmentaja
Ella on strategisen viestinnän asiantuntija ja ihmislähtöisen viestinnän kehittäjä, joka on auttanut kymmeniä suomalaisia yrityksiä, pörssiyhtiöistä pk-yrityksiin, huomioimaan ihmiset ja heidän tarpeensa paremmin viestinnässään. Hän on perehtynyt viestinnän neuropsykologiseen näkökulmaan ja inspiroituu siitä, miten viestinnän vaikuttavuutta ja yhteyden kokemusta voidaan parantaa ihmisymmärrystä vahvistamalla. Ella toimii strategina ja viestintävalmentajana.

Viestintäkulttuurin kehittäminen -valmennuksen sisältö
– Tunneälykäs viestintä yhteisöllisyyden rakentajana
– Työkalut psykologista turvaa ja yhteistyötä vahvistavaan viestintään
– Keinoja yhteisön viestintä- ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen

Valmennus sisältää työpajatehtäviä, joissa pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja käytännössä omaan työyhteisöösi soveltaen. Työpajatehtävät täsmennetään ennakkokyselyn perusteella osallistujien tarpeet huomioiden.

Töölönlahden koulutuskampus, Mannerheimintie 15, Helsinki. Myös etätoteutusmahdollisuus

22.4.2024, klo 12.00 – 16.00.

(+ alv. 24 %).

Kysy ryhmähintaa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta!

Ilmoittautumisen peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.