Voittavat tavat – kohti kukoistavaa työtä & arkea
WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Voittavat tavat – kohti kukoistavaa työtä & arkea

30.09.2018, Verkkokurssi , Verkkokurssi 12 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Verkkokurssi

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Innostava, hauska ja osaava kouluttaja!”

• ”Kurssin paras anti oli työvälineet office-puolelle leanin edistämiseksi. Idea siitä, miten pienillä asioilla, joilla on suuri kerrannaisvaikutus, voi kehittää toimintaa.”

Oikeat ja johdonmukaiset tavat erottavat elämän voittajat häviäjistä!

“Erinomaisuus on taito, johon voimme päästä harjoituksen ja tapojen avulla. Olemme sitä, mitä toistuvasti teemme. Täten erinomainen suoritus ei ole yksittäinen teko, vaan tapa!”
    -Aristoteles

Tavat määrittävät sen onko työsi, arkesi ja elämäsi ylipäätään jatkuvaa suoriutumista ja sinnittelyä vai innostavaa ja onnellista, täysivaltaista elämää. Oikeat tavat tukevat jokaista suoritustasi ja tekevät onnistumisista jokapäiväistä kauraa. Huonot tavat taas sabotoivat ja minimoivat jokaista yritystäsi ja tekee onnistumisesta satunnaista ja epävarmaa.

Päivittäiset tavat luovat elämäsi käsikirjoituksen. Pelkkä halu muutokseen ei riitä, ellet tiedä kuinka saat muutoksesta pysyvän osan elämääsi. Tämä kurssi antaa sinulle työkalut ja selkeät askeleet, joita seurata kohti kukoistavaa työtä ja arkea!

Hyödyt

– Pääset halusta tekemiseen ja tätä kautta tuloksiin.
    – Ohjattu matka arkiminästä askeleen lähemmäksi ideaaliminää.
    – Opit luomaan osaksi arkeasi ja työtäsi parempia tapoja, jotka ohjaavat kohti kukoistavaa elämää.
    – Näet mitä tarvetta huonot tapasi palvelevat ja kuinka voit luoda niiden tilalle parempia vaihtoehtoja.

Koulutuksessa opit:

– Kuinka tapojen muutos oikeasti toimii ja mitkä ovat suurimmat syyt epäonnistumiseen.
    – Kuinka uudistat autopilottisi ja luot “Minä 2.0” -version.
    – Työkaluja ja metodeja oman muutoksen läpiviemiseen.
    – 100 esimerkkitapaa, joilla päivittää arkeasi.
    – Miksi motivaatio ja tahdonvoima ovat surkeita strategioita muutoksen läpiviemiseen.

– Henkilöille, jotka kokevat arjen olevan aivan liian ahdasta.
    – Ihmiset, jotka haluavat päivittää omat automaattiset rutiininsa.
    – Jokainen, jota kiinnostaa itsensä kehittäminen.
    – Kiireisille työntekijöille, jotka eivät ehdi palautumaan.
    – Valmentajille, jotka haluavat auttaa omia asiakkaitaan kohti parempaa arkea.

Tuomas Mikkonen
    , KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Hänen energinen ja mutkaton esiintymistapansa pitää mielenkiinnon ja keskittymisen yllä koko koulutuksen ajan. Tuomas on kirjoittanut kirjan “100 tapaa uudistua ja kukoistaa” -kirjan (Docendo 2018), jonka pohjalta hänellä on vahva käsitys siitä, kuinka pysyvä muutos ihmisessä voidaan saada aikaan.

Tuomaksella on työkokemusta sekä yrityspuolelta että projektitoiminnasta, ja hän on myös kouluttanut satoja yrittäjiä ja managereita. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

Kurssi pitää sisällään Tuomas Mikkosen kirjoittaman 100 tapaa uudistua ja kukoistaa -kirjan (Docendo 2018). Kirja on arvostelujen mukaan ”hyvän elämän pikkujättiläinen” ja ”…kuin vanha ja viisas ystävä.”
    Helppolukuinen, mutta tarjoaa ajattelun aineksia pitkäksi ajaksi.

Kurssi koostuu videoluennoista, välitehtävistä ja ladattavista materiaaleista. Kurssi on suunniteltu niin, että opiskelet parikymmentä minuuttia kerrallaan, joten voit hyvin mahduttaa sen arkeesi. Tämä palastelu auttaa sinua myös testaamaan ja omaksumaan kurssin oppeja, jolloin ne jäävät tehokkaammin osaksi elämääsi.

1. Osa: Muutoksen anatomia
    – Miksi tavat ovat tärkeitä?
    – Muutossykli – kuinka tavat toimivat
    – Identiteetti – muutoksen tärkein osa
    – Huonot tavat

2. Osa: Mikä on minulle tärkeää? 100 tapaa muutokseen
    – Elämän 3 osa-aluetta
    – Rajoittavat uskomukset
    – Elämän pitsa-malli

3. Osa: Muutos minussa. Kohti kukoistavaa työtä & arkea
    – Kohti ensimmäistä muutosta: Muutoskanvas avuksi
    – Välitön vai viivästetty palauteympäristö?
    – Luota prosessiin – mittarit & rutiinit

Verkkokoulutus

Milloin vaan.

euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.